Hop til indhold

tynd afføring


Thor isbjørn
 Share

Recommended Posts

Mig og min kunne endelig hente vores dejlige lille hvalp som nu er 8 uger.

jeg ved godt at det er meget normalt at hvalp kan få tynd mave, når de flytter til et nyt hjem.

men er der nogle der kan nogle gode husråd? har hørt at ymer skulle hjælpe?

 

ellers er jeg ny herinde på hunde forum. Men har brugt jeres tråde meget til råd og vejledning da vi skulle til at kigge på hvalp. så nu ville jeg lige oprette mig herinde:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville gå til en dyreforretning og købe Zoo-lac eller canikur. Det er en slags mælkesyre bakterier, der samler affføring til mere fast. Hvis der kommer rigtig diarre eller blod i affføring , skal den lille til dr dyr.Og så lige???? har den fået de normale ormekure, for hvalpe er stort set altid inficeret med spolorm, og det giver ofte tynd mave og med tiden lidt magre hvalpe.

Spørg om dette hvor den er købt.

Link til indlæg
Del på andre sites

han har fået ormekur. jeg er ved at stoppe med at give ham opblødet hundefoder (hills science plan large breed). giver ham flere og flere normale piller frem for opblødet. det skulle være meget normalt, men det kunne stadig godt være at der var nogen gode husråd. hvis det ikke stopper imorgen, skal jeg nok prøve at købe zoo lac eller canikur og se om det hjælper. han ser ikke ud til at være generet af det, eller at være udmagret på NOGEN måde, men han er en lille ædedolk der gerne sluger sin mad. så man skal lige være lidt over ham. mange tak:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Hvis han lige har fået ormekur - kan det være derfor han har dårlig mave. Men ellers er havregrød jo super godt, fordi det har en helene virkning på tarmen - det bruger jeg altid til mine beagler hvis de har noget uro/dårlig mave. Jeg tilsætter canikur til havregrød. Canikur er suveræn godt da det indeholder ler der beskytter mave slimhinden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...