Hop til indhold

Lugter hunde virkelig?


Shii
 Share

Recommended Posts

Når mine -altid Chivas faktisk, men Cody gjorde det også, gør det, så ryger de i bad..

 

Det kan da godt være han skal det - og jeg fortæller at det er DIN skyld :lol: Men er det noget med fældning at gøre, tror du? Han smider stygt mange dækhår for tiden. Ellers kun et par måneder siden han var i bad, jeg gør det faktisk kun i forbindendelse med fælde.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

modsiger du ikke dig selv lidt? :vedikke:

hvis man er allergisk overfor parfume, så reagere man jo uanset hvor det kommer fra...

 

Flipsen kommer i brusebad når han har trillet sig i lort, ellers ikke - også kan man jo ligeså godt bruge naturens loppemidler frem for kemi man ellers kan dryppe i nakken... :blink:

 

Nej? Der er da forskel på om JEG tilfører en lugt via min livsstil, og på at hunden knubber sig op af en busk, det er jo ikke i mine øjne værre end at den gnubber sig i en død and.... Det er hundeadfærd, det kan vi jo ikke ændre på.. Men at vi bruger shampoo og den slags som bevidst tilfører hunden en anden lugt, det synes jeg et eller andet sted er skræmmende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej? Der er da forskel på om JEG tilfører en lugt via min livsstil, og på at hunden knubber sig op af en busk, det er jo ikke i mine øjne værre end at den gnubber sig i en død and.... Det er hundeadfærd, det kan vi jo ikke ændre på.. Men at vi bruger shampoo og den slags som bevidst tilfører hunden en anden lugt, det synes jeg et eller andet sted er skræmmende...

 

 

det kan jeg så slet ikke se det skræmmende i :genert:

 

ligeså snart hunden flytter ind til os får den jo "vores" lugt med sig alligevel... Vores miljø er jo slet ikke naturligt under alle omstændigheder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...