Hop til indhold

Sådan noget øv!


RunaDalby
 Share

Recommended Posts

Som tidligere skrevet skulle jeg have en lille pige fra Sicilien, en hvalp fundet på gaden. Der var nogle farmere som passede hende og hendes bror til de blev adopteret. Og nu har de valgt at beholde dem!!!? Det kan man da ikke når lille mig sidder her i Danmark og venter på at tingene går i orden så jeg kan få hende hjem. Øv hvor er jeg sur og ked! Ingen hund til mig i denne omgang:(

Link til indlæg
Del på andre sites

I det spanske , polske, rumænske juguslaviske og græske findes tusindvis af hvalpe, der mangler hjem.

Kig på www.graeskehunde.dk og hvis du ikke finder det, du søger mht køn og størrelse, så finder de den, så er den bare ikke sat til adoption endnu. Og det er ikke overdrevet, de smides ud som affald. Og kun få bliver fundet. jeg har så 2 stk af de heldige.

Jeg kender kun Græske hunde godt, men de andre har også rimelig styr på det efterhånden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som tidligere skrevet skulle jeg have en lille pige fra Sicilien, en hvalp fundet på gaden. Der var nogle farmere som passede hende og hendes bror til de blev adopteret. Og nu har de valgt at beholde dem!!!? Det kan man da ikke når lille mig sidder her i Danmark og venter på at tingene går i orden så jeg kan få hende hjem. Øv hvor er jeg sur og ked! Ingen hund til mig i denne omgang:(

 

Lige et forsigtigt spørgsmål fra en der ikke kender til det med at "redde hunde fra en grum skæbne".

 

Ta'r man ikke sådan en hund hjem for at hjælpe den?

For så er det vel "bare" at hjælpe en anden, eller hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu spørger jeg måske lidt dumt:

 

Hvis I ved at der er hunde der ikke er 'for Jer' - hvordan tør I så gamble med en udenlandsk gadehund?

 

Jeg spørger ikke for at være på tværs overhovedet, men det er mit indtryk at man med en gadehund reelt ikke aner hvad man får ind ad døren. Får man en hvalp kan man ikke engang vide hvor stor den bliver. Det er i hvert fald min opfattelse at man, når man tager en gadehund til sig, er nødt til at være 100% åben og forberedt på alt. Det er grunden til at jeg aldrig ville overveje en gadehund. Jeg har, som du, nemlig egenskaber og træk hos hunde som ikke er 'for mig'.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...