Hop til indhold

av av av


Amocca
 Share

Recommended Posts

Karla og jeg var i hundeskoven idag og sikke vi nød det... der var både hvalpe og store og små hunde og Karla løb legede med alt og alle der gad at lege med hende...

 

lige indtil hun kom til at stå i vejen for en doberman og en rotweiler der legede med hinanden.... og dermed blev løbet over ende :(

 

græd græde græde græde :megaked: hylede det lille barn. Op og sidde på skødet og få godbidder og trøst ved mor, så holdt hun op og sad og nussede lidt med mig.... efter et par minutter ville hun ned igen, for der var en beaglehvalp som hun da næsten ikke kunne overskue ikke at skulle lege med...

 

men da hun kom ned haltede hun og var uvillig til at støtte på sit ene ben.... jeg tog hende op igen og mærkede hende igennem.... der var ingen reaktion på at jeg kørte hånden op og ned af hendes ben, bevægede det eller noget andet...

 

men støtte ordentligt på det ville hun ikke :???:

 

så jeg tog hjem, tudende hele vejen hjem i bilen, for havde glemt min mobiltelefon og var jo sikker på at det var ganske skidt med min lille baby... :oops:

 

hjem og græde til manden over det skrækkelige der var hændt min baby og få ringet til vagtdyrlægen, som bestemt mente at det bare var slaget, men bad mig om at ringe 3 timer senere hvis hun ikke var bedre efter at have hvilet sig....

 

nu har vi lige snakket med ham igen og hun er meget meget bedre.... hun er stadig lidt forsigtig når hun støtter på det og halter lidt, men ikke meget og hun vil egentlig allerhelst lege....

 

så nu må hun ikke gå ture idag og imorgen og så håber vi hun er frisk og god som ny på mandag

 

men sikke en forskrækkelse

Link til indlæg
Del på andre sites

æv æv det er noget skidt når sådan noget sker, specielt for en lille tillidsfuld hvalp. :(

Jeg kan godt forstå du blev forskrækket og ked af det, stakkels lille Karla..

 

Havde selv en øv oplevelse i hundeskoven idag. Zozo blev overfaldet af en anden hund, heldigvis kun markering, og en masse vov vov, men Zozo er så stille og blid, æv æv :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

æv æv det er noget skidt når sådan noget sker, specielt for en lille tillidsfuld hvalp. :(

Jeg kan godt forstå du blev forskrækket og ked af det, stakkels lille Karla..

 

Havde selv en øv oplevelse i hundeskoven idag. Zozo blev overfaldet af en anden hund, heldigvis kun markering, og en masse vov vov, men Zozo er så stille og blid, æv æv :evil:

 

øv for en grim oplevelse for Zozo.... Karla blev ikke på nogen måder overfaldet, de to store hunde så hende simpelthen bare ikke fordi de havde så travlt med at lege med hinanden.... Dobermanen var enddog ovre at slikke lidt på hende da hun sad på skødet af mig og peb lidt... så det var blot hændeligt uheld...

 

Men det gør det ikke nemmere for pylremoren :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

øv for en grim oplevelse for Zozo.... Karla blev ikke på nogen måder overfaldet, de to store hunde så hende simpelthen bare ikke fordi de havde så travlt med at lege med hinanden.... Dobermanen var enddog ovre at slikke lidt på hende da hun sad på skødet af mig og peb lidt... så det var blot hændeligt uheld...

 

Men det gør det ikke nemmere for pylremoren :oops:

 

Nej, selvom det slet ikke var meningen at løbe Karla over enden, kan man jo godt få en forskrækkelse :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

lige et par billeder, for hun havde det altså superhyggeligt idag inden hun blev løbet over ende, og det skal man jo ikke glemme....:-D

 

gravhundehvalpen var 2 uger yngre end hende, jeg tror det er første gang Karla har leget med en hund der var mindre end hende rent fysisk, det var lidt sært for hende tror jeg.... og jeg synes hun var liiiige hård nok ved den bette og skilte dem ad flere gange, selvom den andens ejer ikke brød ind....

 

måske er jeg bare pylret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor synd for lille Karla og hendes mor:ae: men godt at hun er i bedring:-D

 

Jeg har personligt stor "respekt" for hvad der kan ske når store hunde leger - for to år siden brækkede min dengang 8 årige datter lårbenet da Nikka tonsede ind i hende under leg.

Jeg er derfor meget opmærksom og tager ofte My på armen når Nikka leger med "vennerne" for det er bare for farligt for hende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har lige taget vædderen med sig på en halsbrækkende tur gennem stuer og køkken... hun bruger også poten igen nu og støtter på benet... men synes dog stadig hun halter en lille smule, men måske er det bare fordi jeg "ved det"?

:confused:

 

Hun er ret sur på os lige i øjeblikket, fordi hun slet ikke har fået lov at komme udenfor andet end i haven idag... og hun er jo vant til 3-4 ture om dagen....

 

stakkels lille Karla, men pylremor følger altså dyrlægens ordre.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har lige taget vædderen med sig på en halsbrækkende tur gennem stuer og køkken... hun bruger også poten igen nu og støtter på benet... men synes dog stadig hun halter en lille smule, men måske er det bare fordi jeg "ved det"?

:confused:

 

Hun er ret sur på os lige i øjeblikket, fordi hun slet ikke har fået lov at komme udenfor andet end i haven idag... og hun er jo vant til 3-4 ture om dagen....

 

stakkels lille Karla, men pylremor følger altså dyrlægens ordre.....

 

Jeg kan godt forstå, at du er pylremor - ville jeg også være!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...