Hop til indhold

Sagall & Soegaard's -vi spammer til I brækker jer-hvalpetråd...


soegaard
 Share

Recommended Posts

  • Svar 998
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chili Con Caia

:megaked: Jeg vil også have en til Aussie:megaked:

 

Men så er det godt at Soegaard har LOVET mig at jeg godt må hilse, kramme og fjolle med deres vaps, når den kommer hjem.. og Caia vil elsker at få sig en ægte Aussie ven :-)

 

Sagall : Skal I egentlig have en tæve eller han, eller er I "ligeglade", og hey, hvor skal I træne henne? :-)

 

De ser så smukke ud:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvor skal vi træne... har nu skrevet rundt til de forskellige kreds 1 trænere og der er ikke plads på nogen hold :hmm: Og mange af de steder omkring gentofte virker sådan lidt ...useriøse.... så gode bud er velkomne....

 

Jeg vil helst havde en hanhund, men vi må se hvad det ender med.... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked: Jeg vil også have en til Aussie:megaked:

 

Men så er det godt at Soegaard har LOVET mig at jeg godt må hilse, kramme og fjolle med deres vaps, når den kommer hjem.. og Caia vil elsker at få sig en ægte Aussie ven :-)

De ser så smukke ud:lun:

 

SELVFØLGELIG må du det :bighug: Så kan vi håbe på at noget af Caia's fornuftige væsen kan smitte af på den...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja hvor skal vi træne... har nu skrevet rundt til de forskellige kreds 1 trænere og der er ikke plads på nogen hold :hmm: Og mange af de steder omkring gentofte virker sådan lidt ...useriøse.... så gode bud er velkomne....

 

Jeg vil helst havde en hanhund, men vi må se hvad det ender med.... :engel:

 

Kender ingen steder omkring gentofte faktisk... Jeg kommer selv fra Søborg af, men har altid kørt for træningen.. Vi træner ude på amager, og har gjort det lige siden hun var 8 uger gammel.. Det er også der Soegaard skal gå med deres :-)

 

jeg kan anbefale aktivthundecenter.dk - jeg ved ikke hvornår hun starter op med nyt hvalpehold. Men Anja er en seriøs træner og enorm dygtig, virkelig virkelig dygtig. Hun har træning ude ved ballerup, jeg går der selv med min cairn terrier :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender ingen steder omkring gentofte faktisk... Jeg kommer selv fra Søborg af, men har altid kørt for træningen.. Vi træner ude på amager, og har gjort det lige siden hun var 8 uger gammel.. Det er også der Soegaard skal gå med deres :-)

 

jeg kan anbefale aktivthundecenter.dk - jeg ved ikke hvornår hun starter op med nyt hvalpehold. Men Anja er en seriøs træner og enorm dygtig, virkelig virkelig dygtig. Hun har træning ude ved ballerup, jeg går der selv med min cairn terrier :-)

 

 

Hun skriver noget om en udvidet forsikring på hunden når man træner, ved du hvad det går ud på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hun skriver noget om en udvidet forsikring på hunden når man træner, ved du hvad det går ud på?

 

Jeg ved ikke hvilken forsikring I påtænker jer, men det der menes er at ens forsikring også dækker i forbindelse med hundetræning. Dvs. det er ikke altid nok med den lovpligtige, det er nemlig ikke alle lovpligtige der også har udvidet... så det skal I være obs. på. Alle træningssteder forlanger udvidet, ihvert fald dem jeg kender til.

 

Evt. se dette link : https://www.dyrekassen.dk/DK/Hund/Forsikringer/Ansvarsforsikring.aspx

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare ikke til, at jeg skal have div genstande med når jeg træner.... og har uden at vide noget sønderligt om det, altid synes at clikker var lidt hmmm "poppet" :slem:....

 

Jeg vil gerne kunne træne min hund gennem alm ros og godbidder, måske også fordi jeg selv bliver sindssyg af det der klik klik klik....... men giver det selvfølgelig en chance hvis det bliver brugt til træning :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare ikke til, at jeg skal have div genstande med når jeg træner.... og har uden at vide noget sønderligt om det, altid synes at clikker var lidt hmmm "poppet" :slem:....

 

Jeg vil gerne kunne træne min hund gennem alm ros og godbidder, måske også fordi jeg selv bliver sindssyg af det der klik klik klik....... men giver det selvfølgelig en chance hvis det bliver brugt til træning :engel:

 

Fair nok, sådan havde jeg det faktisk også lidt selv i starten da den lige kom frem.. :engel: Men jeg har bare måtte indse, at den åndsvage lille plastikboks altså kan et eller andet :mrgreen:

 

 

Men ros og godbidder er jo i hvert fald et godt udgangspunkt, og så må vi se om du alligevel skulle "falde i" og overgive dig til klikkeren på et tidspunkt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fuck hvor er de nuttede, jeg er da glad for at jeg allerede har en hvalp på tapetet. :shock::lun:

 

Men jeg kan nu godt blive lidt misundelig på alle de farver og pletter, selvom det jo er noget nemmere at undgå at lade sig forvirre af udseendet når man skal vælge hvalp ud fra væsen, når man bare ser 7 små ens sorte klatter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare ikke til, at jeg skal have div genstande med når jeg træner.... og har uden at vide noget sønderligt om det, altid synes at clikker var lidt hmmm "poppet" :slem:....

 

Jeg vil gerne kunne træne min hund gennem alm ros og godbidder, måske også fordi jeg selv bliver sindssyg af det der klik klik klik....... men giver det selvfølgelig en chance hvis det bliver brugt til træning :engel:

 

Godbidder skal du jo også bruge, hvis du klikker - og du må også meget gerne supplere klikket med ros. ;-) Nå, men du kan sagtens træne hos Anja (aktivthundecenter.dk), selvom du ikke vil bruge klikker, så markerer du bare den korrekte adfærd med et ord (f.eks. "dygtig") i stedet for med et klik. Det er bare lettere at være præcis i sin timing med klikkeren. Jeg kan også varmt anbefale aktivthundecenter. dk, Anja er en super dygtig og inspirerende underviser. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

På søndag skal vi grænse mini Aussier :banan: :banan:

 

Gramse selvfølgelig :banan:

Jamen så det godt at mig og Hubert er meldt til hos Aktivthundecenter i Ballerup :banan:

 

(ved virkelig ikke hvad vi gør, hvis avler vælger en tæve til os, for vi har kaldt hunden Hubert siden den lå i sin fars bagdel.... FNISSSS)

 

Ha ha...her hedder den Ludwig hele tiden...og har mega krise med tæve navne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
På søndag skal vi grænse mini Aussier :banan: :banan:

 

Smid mig en sms når I har nusset hvalpe :-) Glæder mig vildt til at høre om det hele.

 

Er død misundelig! Aussie hvalpe er de skønneste, åh. hvor bliver jeg aussie hvalpe skruk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...