Hop til indhold

Sagall & Soegaard's -vi spammer til I brækker jer-hvalpetråd...


soegaard
 Share

Recommended Posts

  • Svar 998
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har kendt en Hubert! En flatter.. Han hed Lord Hubert... (Lorte Hubert på dansk)... Fordi han sked på gulvet i kælderen! :mrgreen:

 

:sjov:

 

Vegas:hjerte:

 

Hvalpene har fået navne, med henvisninger til at der var stjerneskud det døgn de blev født, så det ville vi egentlig gerne fortsætte.....men Vegas er ikke helt tosset, og der er jo masser af stjerner i Vegas OG vi var i Vegas da vi fik besked om at de var blevet parret...:mrgreen:

 

Estaire måske? Mødte en Collie der hed det, og det passede faktisk super fint til hende..

 

Hvad med Shiva eller Shalie (udtales sjæli).

Der er også Pixie og Milia eller Idsi (d'et er ikke stumt) og Frejsen eller Ania og Gaia.

Nu må jeg vist hellere stoppe!

 

Mensa, Norma, Vela

 

Tusind tak for forslag -keep 'em coming :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er I altså gode med navneforslag :banan:

 

********

 

Ellers har alle 8 det godt, Minimanden er stadig en del mindre end de andre...en 3-4 dage virker det til. Men han tager godt på pt., så det forventes at han indhenter dem.

 

Er smask forelsket i deres flotte farver, og glææææææder os til at se dem igen søndag. Så skulle der gerne komme billeder igen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
[ATTACH=CONFIG]94092[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94093[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94094[/ATTACH]

 

 

Så fik vi gramset .... ihhhh de er så søde og bløde og jeg elsker dem allesammen:lun:

 

Nuuuhhh... Små bitte øjne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh! Havde slet ikke set denne tråd før nu, men det positive ved det er jo alt jeg ikke har skullet vente spøndt på opdateringer, men bare har kunnet nyde den ene side efter den anden i tråden, frem til i dag.;-)

Nu er det så spændende hvordan hvalpene udvikler sig de sidste uger, og hvem der får hvilken hvalp.

Men altså, hvor bliver det hårdt at være vidne til, når man ikke selv skal have hvalp - ren tortur, for jeg er da godt nok blevet hvalpeskruk nu.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh! Havde slet ikke set denne tråd før nu, men det positive ved det er jo alt jeg ikke har skullet vente spøndt på opdateringer, men bare har kunnet nyde den ene side efter den anden i tråden, frem til i dag.;-)

Nu er det så spændende hvordan hvalpene udvikler sig de sidste uger, og hvem der får hvilken hvalp.

Men altså, hvor bliver det hårdt at være vidne til, når man ikke selv skal have hvalp - ren tortur, for jeg er da godt nok blevet hvalpeskruk nu.:lun:

 

Gracie ringede og sagde hun gerne ville have en lillesøster :engel:

 

Så kan du få en lille ny og have fulgt den (næsten) hele vejen...kunne det ikke være hyggeligt????? :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
He he....men Yoda har da været SÅ nem, og med al den tid du pludselig har fået....:engel:

 

Nix og absolut ikke flere hvalpe til mig.... Det skulle da være hvis Siri og Trine blive enige om at lave en Vilya/Spot kombination.

Så må jeg eje :engel:

 

Men ellers så nøjes jeg med at savle over jeres lækre hvalpe.

Og det er jo lidt luksus at hele to af dem bliver HF hunde :klap:

 

Hvornår og hvordan skal hvalpene udvælges?

Er i ikke ved at gå til i spænding over hvilken der bliver jeres?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...