Hop til indhold

At rejse på egen hånd sammen med hund


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil ooogså :mrgreen: Min kæreste gider heller ikke sådan noget vandre halløj - han siger at han hader at gå :roll:

 

:sjov: Hvor må det bare være bittert at hade at gå... Ej jeg ved godt hvad han mener, jeg foretrækker f.eks. at cykle fremfor at gå, fordi jeg ofte synes "gåning" er kedelig... Men ligefrem at hade det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du gammel? Aj, vel?! Jeg elsker naturen, men jeg nægter at sove i telt, det gider jeg simpelthen ikke, det er mit liv sku for kort til :-) :-)

Tag endelig med, det kunne være mega hyggeligt... At du bare ved det, du er nemlig så sød, og har snart en Aussie :-)

 

Taaaaaak :oops::bighug:

 

Altså nu går der jo et års tid inden min kan komme på længere ture...men man kunne jo også starte med en tur herhjemme, måske bare en enkelt dag eller to for lige at finde ud af hvordan og hvorledes....:vedikke:

 

Vandretursfoldere - Naturstyrelsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Til potil: jeg er også helt pjattet med nesbyen hvor jeg i mine unge dage arbejdede på hotel:-)

Prøvetur i dk er en rigtig god ide. Flere kan være med og der er ikke så langt hjem ;-)

 

jeg er født der og vi boede deroppe nogle år.... min far og onkel arbejdede i fjellene med at sætte højspændingsmaster op....

mine forældre elskede Fekjan og jeg har også været der et par gange efter jeg er blevet voksen, måske kan vi lave turen derop :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg har forsøgt med stranden med det vil du jo ikke....:fornaermet::blink:

 

Jo det vil jeg godt:genert: Men vi har haft så travlt i den seneste tid:oops: og sep. måned ser lidt presset ud også, men mon ikke vi kan finde ud af noget snart :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Driller bare....vi skulle finde en weekend med nogle venner, jaaaa, hvad siger I til den 29. september?!?!?:stupid:

 

Mig forstår ikke:genert:

 

Spørger du om d. 29 sep. ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Man kan også tage på kanotur med hund.... det har jeg da prøvet... det er også super hygge og man kan have lidt mere med end de ca. 17-20 kilo man kan slæbe på ryggen..... vi var i dalsland i Sverige... det var dejligt :-D

 

Kan hunden godt finde ud af at sidde stille? Ville frygte at Caia springer ud, hun elsker nemlig vand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Oktober? Jylland, Fyn eller Sjælland?

 

Oktober, yes, yes, yes yes! Jeg er frisk der...

 

Måske vi skulle have en oversigt over hvor vi hver især kommer fra, og så tage den derfra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Sådan med muligheder for overnatning og sådan? Snakker vi hytte, shelter eller telt?

 

Bliver telt ikke for koldt i oktober måned? Piv:genert:

 

I danmark er det ikke helt nemt at overnatte i telt, der er vist mange steder hvor man ikke må slå telt op, men jeg har faktisk ingen ide om muligheden mht. hytte...

 

Hvad er I andre til?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...