Hop til indhold

At rejse på egen hånd sammen med hund


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Som overskriften lyder, er der så nogen der har rejst på egen hånd med hund?

 

Jeg troede sku at kæresten ville være frisk på en hundeferie i det Norske hvor vi skulle opleve den fantastiske natur og vandre med tøserne, men næ nej det gider han faktisk ikke.

 

Så nu overvejer jeg faktisk om det måske skulle opleves på egen hånd. Dog har jeg seriøst aldrig rejst alene, og aner ikke om jeg vil dø af kedsomhed:genert: Og hvad nu hvis vi ikke kan finde hjem når vi først begiver os ud på de forskellige ture..

 

Nå men fortæl endelig om jeres erfaringer hvis I har rejst med hunde og gerne hvis det har været alene:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Jeg har ikke rejst alene med hund eller rejst alene i Norge, men har rejst lidt sammen med andre i Norge :-D Hvor vil du gerne hen? Er det telttur og sådan?

 

Nej det vil ikke være i telt, vil helt have en hytte, har dog læst mig til at der er mange steder hvor hunden ikke må sove i hytten, men jeg ville så finde et sted hvor hund var tilladt.

 

Hvor i Norge det skal være har jeg ikke gjort mig så mange overvejelser om, jeg har forhørt mig hos en der lige har været afsted med familie og hunde i Norge, men nu kan jeg ikke huske hvilke område det var.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det vil ikke være i telt, vil helt have en hytte, har dog læst mig til at der er mange steder hvor hunden ikke må sove i hytten, men jeg ville så finde et sted hvor hund var tilladt.

 

Hvor i Norge det skal være har jeg ikke gjort mig så mange overvejelser om, jeg har forhørt mig hos en der lige har været afsted med familie og hunde i Norge, men nu kan jeg ikke huske hvilke område det var.

 

Okay. Jeg vil vildt gerne på tur med Pajko til næste sommer, og det eneste jeg ved, er at vi skal op på Galdhøpiggen. Norges/nordeuropas højeste bjerg... Jeg er ret sikker på, at Siri har været afsted med hundene sidste år, så det kan være, at hun har nogle gode råd...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det ved jeg ikke endnu. Jeg kender ikke nogen som vil med, men hvem ved hvordan det hele ser ud til næste sommer.. Hvis jeg tager alene afsted bliver det også i hytte, men ellers måske i telt...

 

Cool. Jeg har lidt svært ved at planlægge noget, for jeg ved ikke hvordan det ser ud til næste sommer mht. familie livet... Men jeg gad virkelig godt på sådan en tur.

Hvis du ikke har fundet nogen at rejse med, og gerne vil have selskab, må du gerne tænke på mig:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cool. Jeg har lidt svært ved at planlægge noget, for jeg ved ikke hvordan det ser ud til næste sommer mht. familie livet... Men jeg gad virkelig godt på sådan en tur.

Hvis du ikke har fundet nogen at rejse med, og gerne vil have selskab, må du gerne tænke på mig:engel:

 

Jeg tager også gerne med :mrgreen:

 

Lyder fedt begge to! Det kunne være vildt fedt at lave sådan en tur sammen med andre med hunde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne med :D planlagde sådan en tur for 4 år siden sammen med min daværende hund. Desværre måtte han aflives før det blev aktuelt :( men drømmen om at vandre deroppe med hund lever endnu! Så tag mig med!! :D ps. Jeg fare ALTID vild så jeg vil følges med nogen som rent faktisk kan finde vej :D skal ikk risikere at dø deroppe :P og kan pga. Mine skuldre ikke bære en tung rygsæk så vi skal gå ud fra et sted og komme tilbage dertil ;) ikke noget med at skulle slæbe på alt pikpak :P ja ja bare sig hvis jeg er for besværlig til at komme med :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Wow, var slet ikke klar over at der var så mange der gerne ville på sådan en tur.. Ih jeg føler mig slet slet ikke alene længere:-D

 

Bare fordi kæresten ikke gider, skal det jo ikke holde mig tilbage for sådan et eventyr. Åhhh der ser så lækkert ud når jeg googler, og har hørt flere snakke rigtig godt om tur til norge med hund...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det lyder da mega fedt....tror godt jeg kunne blive lidt naturmenneske på mine gamle dage :mrgreen:

 

Er du gammel? Aj, vel?! Jeg elsker naturen, men jeg nægter at sove i telt, det gider jeg simpelthen ikke, det er mit liv sku for kort til :-) :-)

Tag endelig med, det kunne være mega hyggeligt... At du bare ved det, du er nemlig så sød, og har snart en Aussie :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Detr er godt nok i sverige, men Idrefjell center ahr en masse fede hytter hvor nogle er hundevenlige også, og der er mange langrend stier man kan vandre af om sommeren...

Jeg tog på telttur i Sverige for ca. 10 år siden. Her blev det også lige til et par dage i Idre fjell sammen med hunden. Da vejret blev dårligt skiftede jeg teltet ud med med en pragtfuld lille tilflugtshytte. Hytten blev lidt renere og der blev hugget lidt brænde. Dagen efter min ankomst kom der også et par svenske piger forbi med deres hund.

 

Man skal passe meget på, når man går alene på fjeldet. Jeg havde lagt besked og rutebeskrivelse i forruden på min bil og beboerne i landsbyen hilste pænt og vi fik en sludder da jeg kom tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...