Hop til indhold

At rejse på egen hånd sammen med hund


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

FEDT!

 

Måske det bare skulle være en dejlig lang gåtur til oktober, hvor vi havde noget varmt at drikke, en masse kage og så bare der ud af med os :-) Det kunne altså være mega hyggeligt... Jeg fryser sku også altid:engel:

 

Men vil altså stadig til Norge og vandre, det kunne bare være så godt. Skulle ha' lavet denne her tråd inden sommeren, ihhh altså!

Hvis du fryser meget om natten skal du i hvert fald sove i hytte i Norge - vi er i Sølen hvert år i august (gerne den anden uge) og det er ofte ned til 0 C om natten. Kan da fint slæbe sig op til 18-20 om dagen men det er ikke så tit.. Vi træner oftest i de der 12-15 C om dagen.

Sølen ligger tæt på det skisportssted der hedder Trysil - ca. 280 km nord for Oslo.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du fryser meget om natten skal du i hvert fald sove i hytte i Norge - vi er i Sølen hvert år i august (gerne den anden uge) og det er ofte ned til 0 C om natten. Kan da fint slæbe sig op til 18-20 om dagen men det er ikke så tit.. Vi træner oftest i de der 12-15 C om dagen.

Sølen ligger tæt på det skisportssted der hedder Trysil - ca. 280 km nord for Oslo.

 

Der har jeg været på ski (dog alpint), det var et fint sted....men tror faktisk det er bedre om sommeren end til ski...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

oktober... er det ikke deromkring jeg får vinterferie?

 

så kan vi lægge turen i en af de weekender, så kan jeg tage fri fra arbejde.

 

det kunne være super fedt!

 

nogle gode strømper, uldstrømper udenpå, og så noget godt skiundertøj som ikke er for småt, en bomulds halsedisse (staves) og nogle fingerhandsker.

og så selvfølgelig en god sovepose og evt. hue. så burde man kunne holde varmen nogenlunde :-)

 

husk soveposen heller ikke skal være for lille :-)

 

Hvordan er det med sådan et par sofavendte dyr? kan de godt holde varmen?

 

Hvis det ikke er i jydelandet stemmer jeg for overnatning! ;-)

 

tror også det er super god træning for hundene... så skal jeg ud og have investeret i løbebælte kan jeg se!

 

hvordan har Pajko det med kastrater?

 

 

 

uh! bliver super spændende!!

 

for at starte listen så kommer:

 

 

S'eren: Silkebronx

Ida-asta: Viby J?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
oktober... er det ikke deromkring jeg får vinterferie?

 

så kan vi lægge turen i en af de weekender' date=' så kan jeg tage fri fra arbejde.

 

det kunne være super fedt!

 

nogle gode strømper, uldstrømper udenpå, og så noget godt skiundertøj som ikke er for småt, en bomulds halsedisse (staves) og nogle fingerhandsker.

og så selvfølgelig en god sovepose og evt. hue. så burde man kunne holde varmen nogenlunde :-)

 

husk soveposen heller ikke skal være for lille :-)

 

Hvordan er det med sådan et par sofavendte dyr? kan de godt holde varmen?

 

Hvis det ikke er i jydelandet stemmer jeg for overnatning! ;-)

 

tror også det er super god træning for hundene... så skal jeg ud og have investeret i løbebælte kan jeg se!

 

hvordan har Pajko det med kastrater?

 

 

 

uh! bliver super spændende!!

 

for at starte listen så kommer:

 

 

S'eren: Silkebronx

Ida-asta: Viby J?[/quote']

 

CCC : København

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg kunne helt sikkert også overtales til en tur til Norge til sommer, for der er Lakris blevet gammel nok til også at tage med :mrgreen:

Det kunne være total hyggeligt. Dejlig natur, skønne hf'ere og suveræne hunde :banan:

Er der noget bedre end ferie med hund - nej vel :-D

 

Nope, det er der virkelig ikke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...