Hop til indhold

Lidt nye billeder af Basil


Gæst Bernerfan
 Share

Recommended Posts

Gæst Bernerfan

Nu, hvor Basil efterhånden er en 10 måneder gammel Basse på 73 cm og 51 kg. er tiden vist forbi, hvor jeg kan vise ham frem under "hvalpe". :lol:

 

Alligevel har jeg lyst til at vise, hvor stor og lækker (efter min egen mening i hvert fald) min dejlige dreng er blevet. :hjerte:

 

Han er så småt ved at komme i lømmelalderen og finde ud af, at han er hanhund, hvilket giver flere smil og gode grin, men også af og til en smule frustrationer. :-)

 

Her er han:

 

004-20.jpg

 

011-23.jpg

 

015-16.jpg

 

030-12.jpg

 

034-8.jpg

 

041-14.jpg

 

048-9.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bernerfan

Tak skal I have. :-)

 

Hvor er han smuk :lun: Jeg er helt vild med hans bygning. Jeg synes ofte Bernere kan blive meget tætte at se på (og det skal de sikkert være :oops:), men det er imo meget smukkere med Basil :lun:

 

Basil er jo kun 10 måneder, så han vil sandsynligvis også blive bredere og mere "tæt" med alderen... desværre, er jeg lige ved at sige, for jeg kan faktisk godt lide ham, som han er, men omvendt vil jeg også gerne have ham avlsgodkendt med tiden, så jeg en dag kan få mig en lille Basil-bebs, som kan "tage over" fra sin farmand, når han en dag ikke er mere.

 

Men ifølge dem, som har forstand på det (det har jeg ikke), så skulle Basils bygning være ret fin. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han smuk :lun: Jeg er helt vild med hans bygning. Jeg synes ofte Bernere kan blive meget tætte at se på (og det skal de sikkert være :oops:), men det er imo meget smukkere med Basil :lun:

 

Hæh, det ændrer sig - trust me!

 

Møffe 10 mdr.:

IMG_6449.jpg

Møffe 3år:

IMG_2886.jpg

Tak skal I have. :-)

 

 

 

Basil er jo kun 10 måneder, så han vil sandsynligvis også blive bredere og mere "tæt" med alderen... desværre, er jeg lige ved at sige, for jeg kan faktisk godt lide ham, som han er, men omvendt vil jeg også gerne have ham avlsgodkendt med tiden, så jeg en dag kan få mig en lille Basil-bebs, som kan "tage over" fra sin farmand, når han en dag ikke er mere.

 

Men ifølge dem, som har forstand på det (det har jeg ikke), så skulle Basils bygning være ret fin. :-)

 

Synes også han ser fin ud for alderen! :-)

 

Hvor er han sød, og MEGET flot!!!!

Har alle bernere sådan en hvid blis?

 

Yup - altså, medmindre de er fejlfarvede. Har dog faktisk set en berner uden blis på udstilling og den klarede sig fint. Det hører sig dog til sjældenhederne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæh, det ændrer sig - trust me!

 

Møffe 10 mdr.:

[ATTACH=CONFIG]93357[/ATTACH]

Møffe 3år:

[ATTACH=CONFIG]93358[/ATTACH]

 

 

Synes også han ser fin ud for alderen! :-)

 

 

 

Yup - altså, medmindre de er fejlfarvede. Har dog faktisk set en berner uden blis på udstilling og den klarede sig fint. Det hører sig dog til sjældenhederne.

Ok men det var bare fordi at på den rideskole jeg går på er der en der har en berner, og jeg synes jeg kan huske at den ikke har men så ble jeg helt i tvivl.

Fin Møffe-mand du har dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok men det var bare fordi at på den rideskole jeg går på er der en der har en berner, og jeg synes jeg kan huske at den ikke har men så ble jeg helt i tvivl.

Fin Møffe-mand du har dig!

 

Tak skal du have :-) De har heller ikke altid særlig meget blis - nogen gange kan den næsten ikke ses. Møffe er meget meget smal, men ok. En vi kender, har nærmest kun tre hvide hår og en meeeeget lille plet på knolden :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...