Hop til indhold

Månedens hund september "Sorte/mørke hunde"


Administrator
 Share

Månedens hund september "Sorte/mørke hunde"  

120 stemmer

  1. 1. Månedens hund september "Sorte/mørke hunde"

    • Kandidat 1
      18
    • Kandidat 2
      18
    • Kandidat 3
      18
    • Kandidat 4
      7
    • Kandidat 5
      12
    • Kandidat 6
      19
    • Kandidat 7
      7
    • Kandidat 8
      21


Recommended Posts

  • Svar 102
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Admin. har fortolket - og det må vi rette os efter

 

Tja.. Det er jo den "magt" admin har. Jeg undrer mig bare (stadig) over admins sortering, da jeg vitterligt ikke kan se forskellen fra nogle af de der er med og så nogle af de der ikke måtte være med (feks. min).

Det lader tilsyneladende heller heller ikke til at begrundelsen ønskes uddybet.. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

...Og der er 52 der har stemt... Sidste måned var der kun 45, selv om der var mange flere at stemme på..

 

Måske må admin bare indrette en hel stribe foroven til alle vores "månedens hunde":-P .

 

--Men der kan jo osse bare komme en enkelt bruger, der ikke har stemt endnu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:.....

 

Der er mange timer til kl. 20.05

 

...Jeg skal vist lige overveje hvad der er sjovest: At være den der bestemmer hvilken af de 5 hunde der skal pryde siden, --eller at lade admin slås med problemet med de 5 hunde..:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

...Og der er 52 der har stemt... Sidste måned var der kun 45, selv om der var mange flere at stemme på..

 

Måske må admin bare indrette en hel stribe foroven til alle vores "månedens hunde":-P .

 

--Men der kan jo osse bare komme en enkelt bruger, der ikke har stemt endnu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:.....

 

Der er mange timer til kl. 20.05

 

...Jeg skal vist lige overveje hvad der er sjovest: At være den der bestemmer hvilken af de 5 hunde der skal pryde siden, --eller at lade admin slås med problemet med de 5 hunde..:mrgreen::mrgreen:

 

Jeg stemmer for det sidste :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ene er mig.. Klart jeg har sat min stemme på en sort/BRUN hund :engel:

 

NEJ :damn:- Det kan du altså ikk være bekendt :evil: - hmmm :hmm:- Kazan bliver ked nu :megaked:

 

Nå så pyt da :rolleyes:- Jeg er jo også til sort/brune hunde efter jeg har fået bette Easy.

Og når vi så en gang skal konkurrere blandt de sort / brune - Så VIL jeg vinde :evil::engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

NEJ :damn:- Det kan du altså ikk være bekendt :evil: - hmmm :hmm:- Kazan bliver ked nu :megaked:

 

Nå så pyt da :rolleyes:- Jeg er jo også til sort/brune hunde efter jeg har fået bette Easy.

Og når vi så en gang skal konkurrere blandt de sort / brune - Så VIL jeg vinde :evil::engel::mrgreen:

 

 

 

No problem :mrgreen: Jeg blir alligevel sorteret fra, ligemeget hvad c071.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...