Hop til indhold

Flodhesten og prinsessen


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Vi passer Bellas lillebror Dolph, som normalt bor hos min storebror.

 

Dolph er en stor dreng på ca. 35 kg (han er lidt tyk) og 6 måneder.

 

De er rigtig glade for hinanden, og Dolph vil helst putte helt tæt på Bella. Bella er sød ved ham, men nogle gange får han at vide at han er en irriterende lillebror:lun:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hvor er det hyggeligt. Dejligt at de får mulighed for at være sammen. Vil de kunne ses efterfølgende sådan jævnligt?

 

Dolph bor hos min bror og svigerinde i Sønderborg, og vi er jo af og til på besøg dernede, så de skal nok få set hinanden. Desværre nok ikke helt så meget som de godt kunne tænke sig:(

 

 

Og Kim, Dolph er blevet sat på kur. Han får nu ca. halvt så meget tørfoder som derhjemme (hvor de gav ham ca. 1.100 g pr dag:shock:), og han får mad 3 gange om dagen (i stedet for at det bare står fremme). Han spiser når maden bliver serveret (vi sulter ham jo også:lol:), og får kun godbidder i moderate mængder. Desværre fik jeg ham ikke vejet ved ankomst, så jeg har ikke mulighed for at se om han faktisk taber sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ham til på fredag:-) Han får eukanuba Puppy Large Breed, og der står han bør have ca. 600 g. om dagen. I denne tid får han lige omkring 500 g. Han vokser jo stadig, og skal selvfølgelig have noget at leve af, men altså....!

 

Selvom han kun er 6 mnd. er 1100 vist lidt i overkanten :lol:

 

Lækkert! så bliver der rigtig hygget :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...