Hop til indhold

Nogen der har prøve Zylkene med god effekt?

Gæst AKL
 Share

Recommended Posts

Hej

Vi har jo en meget nervøs og angst papillon.. Og vi har derfor hørt at zylkene muligvis kunne hjælpe hende lidt på rette vej.

Er der nogle som har erfaringer med dette?

Mvh

Anne Katrine

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg kender ikke zylkene - men har anvendt DAP - både difuseren samt spray med stor succes i forbindelse med nytår. I slemme tilfælde har jeg kombineret med baldrian.

Det forskelligt hvordan hunde tager i mod - så man er nok nødt til at prøve sig frem. Dog skal hverken DAP eller Zylkene stå alene som behandling - man er nødt til at behandle adfærden også, men det kan man fint bruge midlerne til at komme i gang med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er i fuld gang med at træne med hende, men hun er så frygtelig angst og usikker, at jeg tænker at vi er nødt til også at prøve noget andet samtidig.. Måske DAP kunne være en mulighed.. Jeg vil ihvertfald lige undersøge det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en hest der fik Zylkene sidste år til nytår hos dem der lånte hende. Året før havde hun været panisk, hvilket de godt ville undgå skete igen....

Det virkede rigtig godt. hesten var helt cool uden at virke dopet og sløv, hvilket jeg synes er positivt for sådan et præparat.

Meget andet beroligende sløver jo bare dyret fysisk, så det stadig kan være helt vildt angst i sindet, men dens krop er bedøvet i en grad at den ikke kan flygte.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 4 weeks later...