Gæst AKL Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Hej Vi har jo en meget nervøs og angst papillon.. Og vi har derfor hørt at zylkene muligvis kunne hjælpe hende lidt på rette vej. Er der nogle som har erfaringer med dette? Mvh Anne Katrine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Jeg kender ikke zylkene - men har anvendt DAP - både difuseren samt spray med stor succes i forbindelse med nytår. I slemme tilfælde har jeg kombineret med baldrian. Det forskelligt hvordan hunde tager i mod - så man er nok nødt til at prøve sig frem. Dog skal hverken DAP eller Zylkene stå alene som behandling - man er nødt til at behandle adfærden også, men det kan man fint bruge midlerne til at komme i gang med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AKL Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Vi er i fuld gang med at træne med hende, men hun er så frygtelig angst og usikker, at jeg tænker at vi er nødt til også at prøve noget andet samtidig.. Måske DAP kunne være en mulighed.. Jeg vil ihvertfald lige undersøge det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Har en hest der fik Zylkene sidste år til nytår hos dem der lånte hende. Året før havde hun været panisk, hvilket de godt ville undgå skete igen.... Det virkede rigtig godt. hesten var helt cool uden at virke dopet og sløv, hvilket jeg synes er positivt for sådan et præparat. Meget andet beroligende sløver jo bare dyret fysisk, så det stadig kan være helt vildt angst i sindet, men dens krop er bedøvet i en grad at den ikke kan flygte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 En af mine får Zylkene hver dag, det virker! Hvis vi glemmer det en dag kan vi straks mærke, at han stresser op. Har også afprøvet DAP, udover jeg ikke så nogen effekt hos hundene så får jeg knaldende hovedpine af det (har prøvet dims til stikkontakt), men andre har succes med det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Jeg har brugt Zylkene til fyrværkeritræning og med stor succes! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2012 Vi har brugt Zylkene med god virkning. Bruger det stadig i perioder, især op mod nytår. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2012 Ja min ene hund reagerer fint på zylkene, den anden gør ikke. Bruger det stadig op mod nytår, men sheila fik det sidste sommer mod angst og det gjorde at hun bedre kunne klare at komme ud af døren.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2012 Jeg har brugt dem de sidste par nytårsaftener med succes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Jeg har brugt det til Ozzie med stor succes. Hun skal dog have to af de største piller (hun er en dyr dame ) før vi får en effekt. Men så er den der også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts