Hop til indhold

Lille Soja.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Denne lille hund, søger hurtigst muligt et hjem, ellers vil hun blive anbragt på internatet sidst i September og her vil hun ikke overleve ret længe :cry:

Så er der et venligt og kærligt menneske, der kunne tænke sig, at give lille Soja et godt og trygt hjem, så hun ikke kommer på internatet?

Hun fortjener det rigtigt meget oven på alle de lidelser hun har været igennem.

Soja koster 500 kr.

 

Se flere billeder og læs Soja`s historie her:Soja

 

 

noboddy008_1.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er muligvis mig, der ikke forstår det, men hvorfor er de nødt til at aflevere hende til internatet, hvis der ikke er et hjem inden udgangen af september?

 

Udover manden siger nej, så er vi ikke et egnet hjem med andre dyr og børn i huset.

 

Jeg forstår det ikke. Hvor er hun henne nu, hvis hun ikke er på internat?

 

 

Soja er i midlertidig privat pleje i Polen, men vedkommende har ikke selv mulighed for, at beholde Soja.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber man vælger at tage den rigtige beslutning, hvis stakkels Soja ikke når at finde et hjem inden oktober. De har da forhåbentligt ikke tænkt sig at placere hende på et internat, med den forhistorie hun har ?

 

Hun har været aggressiv, og lyder til at være meget meget usikker - men de mener at hun vil kunne klare at komme til et fuldstændigt fremmed land, hvor alt er anderledes ?

 

 

Hendes fortid og alder taget i betragtning :vedikke:

 

 

Krydser fingre for at der er et egnet hjem til hende i det land hun befinder sig i nu. :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber man vælger at tage den rigtige beslutning, hvis stakkels Soja ikke når at finde et hjem inden oktober. De har da forhåbentligt ikke tænkt sig at placere hende på et internat, med den forhistorie hun har ?

 

Hun har været aggressiv, og lyder til at være meget meget usikker - men de mener at hun vil kunne klare at komme til et fuldstændigt fremmed land, hvor alt er anderledes ?

 

 

 

 

Hendes fortid og alder taget i betragtning :vedikke:

 

 

Krydser fingre for at der er et egnet hjem til hende i det land hun befinder sig i nu. :x:

 

Jeg sidder også og tænker på, at det godt kunne være, at det i det her tilfælde ville være bedre at give hende fred. Men det er svært at sige, når man aldrig har mødt hunden.. Umiddelbart lyder det bare som en rigtig dårlig ide :genert:

 

 

Jeg ved, at der bliver arbejdet på højtryk, for at finde hende et hjem her i Dk. Alt vil være bedre i Dk, end i Polen.

De har en helt anden politik vedr. deres dyr i Polen, de bliver ikke bare sådan lige aflivet.

 

Soja har været aggresiv, hvem ville ikke være det med en konstant hovedpine og smerter i det øje, der nu er fjernet. Det havde hun jo haft i næsten 2 år. Stakkels hund.

 

Så efter, at hun er blevet befriet for smerterne er hun blevet en helt anden hund. Selvfølgelig er hun stadigvæk usikker, p.g.a nedsat syn og derfor skal hun også ud til en rolig og stabil familie, der tilgodeser hendes behov.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ikke det lykkes at finde et hjem til Soja, sponsorerer jeg gerne en aflivning. Du kan jo sende mig en PB, hvis det skulle udvikle sig så uheldigt.

 

Det skal nok lykkedes, at finde hjem til hende og der vil blive sat alt ind på, at hun ikke ender på internatet.

 

Jeg er ikke beslutningstager på nogen måde omkring, de hunde jeg poster herinde. Det vil jeg gerne lige pointere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det jeg ikke forstår, er truslen - hvis ikke - så! Jeg er med på, at forhold kan ændre sig, men så længe har hun jo ikke været i pleje. Jeg er meget imod de der trusler, når det gælder overtagelse af dyr. Men af en eller anden grund, så kommer vi til at se igennem fingre med de trusler, når det er fra udlandet :vedikke: Jeg har altså intet imod adopterede hunde fra udlandet, har noget imod truslen om at sende hende på internat. Nogle mennesker tog et ansvar, da de sagde ja til at tage hende ind i forhold til operation m.m., så må de udleve det ansvar indtil Soja har fundet et nyt hjem

Link til indlæg
Del på andre sites

Det jeg ikke forstår, er truslen - hvis ikke - så! Jeg er med på, at forhold kan ændre sig, men så længe har hun jo ikke været i pleje. Jeg er meget imod de der trusler, når det gælder overtagelse af dyr. Men af en eller anden grund, så kommer vi til at se igennem fingre med de trusler, når det er fra udlandet :vedikke: Jeg har altså intet imod adopterede hunde fra udlandet, har noget imod truslen om at sende hende på internat. Nogle mennesker tog et ansvar, da de sagde ja til at tage hende ind i forhold til operation m.m., så må de udleve det ansvar indtil Soja har fundet et nyt hjem

 

Enig!

 

Men der er ihvertfald sat alle sejl til, så det forhåbentligt ikke kommer så vidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stellestar

Jeg vil rigtig gerne tage imod hende. Jeg har dog en hanhund på snart et år herhjemme. Han er dog ikke dominerende - specielt ikke overfor tæver. Men er hun steraliseret?

Jeg bor i en ret stor lejlighed i Aalborg (udenfor byen) med min kæreste. Vi er et roligt par med masser af kærlighed. Og så vil alene hjemme tiden aldrig overstige et par timer her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil rigtig gerne tage imod hende. Jeg har dog en hanhund på snart et år herhjemme. Han er dog ikke dominerende - specielt ikke overfor tæver. Men er hun steraliseret?

Jeg bor i en ret stor lejlighed i Aalborg (udenfor byen) med min kæreste. Vi er et roligt par med masser af kærlighed. Og så vil alene hjemme tiden aldrig overstige et par timer her.

 

Har sendt dig en privat besked :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Hiver lige tråden frem igen, da Soja/Sonia stadigvæk er til adoption. Soja skulle jo ellers have været hjem til Stellestar, men p.g.a uforudsete forhindringer, blev det alligevel ikke til noget.

Soja har befundet sig et stykke tid i DK og har i den tid været i pleje i København.

Jeg mødte hende, da hun landede i DK og kan hilse og sige, at hun er bare en rigtig lille sød hund :hjerte:...nysgerrig og livlig.

Så hvis der er nogen, der er interesseret i denne lille hund, så skriv en pb til mig.

Hun koster 500 kr.

 

Der er nye billeder af Soja/ Sonia og her er hvad plejefamilien fortæller om hende :

 

Sonia er en sød og kærlig hund på 8 år, der søger sin egen familie uden børn og andre hunde.

Hun er en lille hund på omkring 10 kg.

Sonia har før haft et hjem, men der er ikke passet ordenlig på hende, så derfor har hun fået fjernet et øje og ser dårligt på

sit andet øje.

Mange ville sige at det er synd for hende og det ikke er hende værdigt, men Sonia er fyldt med liv og glæde.

Dette viser hun os ved at lege med bold og putte sig helt ind til os, hun ka enda tigge og sidde på bagben mens huns danser, for at få en lille kiks.

Sonia er glad for at gå tur og for at være i nærheden af mennesker.

Hun er vaccineret, chippet og steriliseret.

Hun er tjekket for nylig på Husum dyreklinik.

 

PC120118.jpg

Soja..jpg

PC120119.jpg

PC120137.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...