Hop til indhold

Epic cartoon moments


Umulia
 Share

Recommended Posts

Kender I det at hundene laver de mest fantastiske stunts lige når man ikke har et kamera ved hånden?

 

Min søn og jeg var ved at gå til i latterkramper i dag, men desværre kan vi ikke dokumentere situationen :???:

 

Der skete følgende:

Vi har en betonmur på ca. 1,50 meter om et stykke af vores have. Jeg gav sønnen en hestesko, så kan kunne komme op på muren, og derfra op på det flade tag over vores badeværelse. Når han står der, kan han nå at plukke nogle hyldebær, jeg gerne vil have fingre i :5up:

 

Da Oluf ser sin onkel Vøler oppe på taget, går han helt amok. Men den lille er jo ikke dum - han har set hvordan man kommer derop, så han sætter i et heroisk flyvespring op ad betonmuren. Desværre er han lille og tyk, så han letter ikke ret meget mere end 30 centimeter fra jorden, klasker med fuld kraft ind i muren, glider ned og lander på halen, hvorefter han falder bagover :stupid:

 

Sidste gang jeg så noget så morsomt var i en Tom & Jerry film, tror jeg :hmm: Eller måske var det dengang min tidligere chefs hund snublede med forbenene, og på en eller anden mærkelig måde lykkedes med at løbe videre på bagbenene, i fuld fart og med forbenene hængende og daske under maven :lol:

 

Hvad skulle vi dog grine af hvis vi ikke havde vores små venner? :mrgreen:

 

Har andre oplevet tegnefilmshumor med deres hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har 2 jeg lige kan huske:

 

Gik tur med hunni mens manden løb forhindringsbane, ligepludselig sætter hun af efter ham (han er ved de der mure man hopper over) og hun springer også direkte ind i muren :lol:

 

Svigerforældrene har en lille sjov hund der stoler meget på mennesker, så når hun sidder på skødet og blir nusset kaster hun sig baglæns (for det meste når man at gribe hende) men nogengange resulterer det i hun styrter baglæns på hovedet på gulvet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Svigerforældrene har en lille sjov hund der stoler meget på mennesker, så når hun sidder på skødet og blir nusset kaster hun sig baglæns (for det meste når man at gribe hende) men nogengange resulterer det i hun styrter baglæns på hovedet på gulvet :mrgreen:

 

Sådan gør Oluf også :lol: Han har dog indtil videre været heldig og er blevet grebet hver gang.

Jeg tænker tit at hvor ville jeg dog ønske jeg havde sådan en urokkelig tillid til mine medmennesker ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, vi har haft mange tegneseriehunde i familien! :lol: Frostie troede hun kunne gå på vandet den første gang hun var på stranden, det så ret sjovt ud! Desværre i december, men hun havde en god pels dengang, så hun var tør igen efter et par minutter. Iso laver også Scooby-doo, men selvfølgelig i en udvidet version. :roll: Hun kan ikke afpasse farten så hun ikke glider på gulvet - men har fundet "bander" hun løber ind i. Så hendes vej fra stuen ind i køkkenet, der ellers er ret lige, går i zigzag da hun er NØDT til at løbe dødstærkt, og derfor må løbe op i sofaen-hen i hundekurven-ind i brændeovnen på vej derudaf... :stupid: Det ser RET dumt ud... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender I det at hundene laver de mest fantastiske stunts lige når man ikke har et kamera ved hånden?

 

Min søn og jeg var ved at gå til i latterkramper i dag, men desværre kan vi ikke dokumentere situationen :???:

 

Der skete følgende:

Vi har en betonmur på ca. 1,50 meter om et stykke af vores have. Jeg gav sønnen en hestesko, så kan kunne komme op på muren, og derfra op på det flade tag over vores badeværelse. Når han står der, kan han nå at plukke nogle hyldebær, jeg gerne vil have fingre i :5up:

 

Da Oluf ser sin onkel Vøler oppe på taget, går han helt amok. Men den lille er jo ikke dum - han har set hvordan man kommer derop, så han sætter i et heroisk flyvespring op ad betonmuren. Desværre er han lille og tyk, så han letter ikke ret meget mere end 30 centimeter fra jorden, klasker med fuld kraft ind i muren, glider ned og lander på halen, hvorefter han falder bagover :stupid:

 

Sidste gang jeg så noget så morsomt var i en Tom & Jerry film, tror jeg :hmm: Eller måske var det dengang min tidligere chefs hund snublede med forbenene, og på en eller anden mærkelig måde lykkedes med at løbe videre på bagbenene, i fuld fart og med forbenene hængende og daske under maven :lol:

 

Hvad skulle vi dog grine af hvis vi ikke havde vores små venner? :mrgreen:

 

Tak for dagens latter :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min første hund, Bento havde en kæreste som var en irsk setter tæve. Han var meget glad for at se hende. Men Bento var en jagthund, og gik altid med næsen i jorden. En gang mødte vi kæresten, og hans næse begyndte at støvsuge jorden, for det lugtede jo bekendt. Setteren havde stort set ingen lugtesans, og stod bare og gloede måbende på Bento.

Bento snusede sig nærmere og nærmere. Fandt setterens pote, snusede til den, og op ad forbenet, brystet, halsen, ud under hagen og til sidst næse mod næse hvor han så pludselig opdagede at kæresten var mere end blot en fært, men faktisk stod lige der. Han lettede fra jorden, og begyndte at juble. Jeg synes det var sådan lidt Wile E. Coyote -agtigt, men der er det jo oftest den overhængende fare, eller den allestedsnærværende afgrund der opdages på den måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi boede på gården gik mig og min mand en dag ud af døren og i hver sin retning - hundene løb med, men Sputnik løb den vej jeg skulle og Chino løb den vej manden skulle. Det gik hurtigt op for dem at de var løbet med det 'forkerte' menneske hvorfor de begge vendte på en tallerken og gav sig til at spurte i modsat retning. Da de rundede volvoen fra hver deres retning bragede de sammen i et episk frontalt sammenstød, og i sekunderne efter var der bare en stor 8-benet pærevælling at se på gårdspladsen.

 

Nogle gange er de fanme bare Gøg og Gokke, altså :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Min første hund, Bento havde en kæreste som var en irsk setter tæve. Han var meget glad for at se hende. Men Bento var en jagthund, og gik altid med næsen i jorden. En gang mødte vi kæresten, og hans næse begyndte at støvsuge jorden, for det lugtede jo bekendt. Setteren havde stort set ingen lugtesans, og stod bare og gloede måbende på Bento.

Bento snusede sig nærmere og nærmere. Fandt setterens pote, snusede til den, og op ad forbenet, brystet, halsen, ud under hagen og til sidst næse mod næse hvor han så pludselig opdagede at kæresten var mere end blot en fært, men faktisk stod lige der. Han lettede fra jorden, og begyndte at juble. Jeg synes det var sådan lidt Wile E. Coyote -agtigt, men der er det jo oftest den overhængende fare, eller den allestedsnærværende afgrund der opdages på den måde.

 

Hiver lige denne tråd frem igen, for Oluf lavede nøjagtig dette nummer i går, bare med min mor.

Vi skulle mødes i byen, og Oluf var rent ud sagt møg-irriterende. Som jeg lige har skrevet i en anden tråd, er hjernen lukket for ombygning, og det er lugtesansen, der styrer hele systemet. Så snart vi stod ud af bussen, satte han næsen i jorden, og så tøffede han bare derudaf med mig hængende bagefter i stram snor :evil:

Efter ca. 100 meters tøffen, dukkede pludselig et par sko op, et par bukseben, og så nåede næsen lige op under frakken, inden det gik op for kræet, at det var jo mormor!

Det skal lige siges at Oluf har i forvejen ikke en særlig høj stjerne hos mormor, efter flere lidt for vellykkede forsøg på at ødelægge både hendes hjem og hendes hund. Og da han pludselig gik amok i glædesrus, og begyndte at spæne rundt i hele snorlængdens radius som en yo-yo med hjælpemotor, gik det desværre hårdt ud over mormors ene knæskal :stupid:

Hun sagde farvel med det samme. Ikke nogen bytur med mormor den dag :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha herlig tråd! :klap: Fnis stakkels mormor :klap:

 

Ozzie falder jo jævnligt i vandet - sjovest har det set ud når hun kommer glad hoppende på græsset og andemaden der forude er nok også græs, det er da i hvert fald grønt, så hun hopper da bare direkte i vandet hahaha, hun ser såååååå chokeret ud!

 

Det så også sjovt ud (men jeg blev noget bekymret) da hun vandrede ud på en tiliset å og den isflage hun stod på pludselig rev sig løs og begyndte at sejle ret hurtigt afsted med Ozzie pænt forundret ovenpå.

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha herlig tråd! :klap: Fnis stakkels mormor :klap:

 

Ozzie falder jo jævnligt i vandet - sjovest har det set ud når hun kommer glad hoppende på græsset og andemaden der forude er nok også græs, det er da i hvert fald grønt, så hun hopper da bare direkte i vandet hahaha, hun ser såååååå chokeret ud!

 

Det nummer har jeg også haft en hund, der lavede :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chinook laver også jævnligt en Scoppy doo. Fuld fart ind fra haven og allerede når han når terassedøren sætter han bremsen i, med 4 ben der løber baglæns.

Alligevel når han ret tit at knalde hovedet i skufferne i køkkenet, som altså er ca 10 meter fra terassedøren! Måske det kan kaldes en omvendt Michael Jackson? Det går meget hurtig fremad, selvom han løber baglæns :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...