Umulia Skrevet September 13, 2012 Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Ja undskyld overskriften, men jeg er meget forbavset For en uge siden skiftede jeg fra RC Giant til Bosch Active. Og Vinnie, som man ellers kunne stille sit ur efter - én pølle midt om natten og én om eftermiddagen - holdt op med at skide Eller det troede jeg, men det viser sig at hendes midt om natten pølle nu er så lille, at jeg ikke kunne finde den Nu håber jeg at hun tager lidt mere på Link: Bosch Active Hundefutter günstig bei zooplus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 13, 2012 Rapporter Share Besvaret September 13, 2012 Aj hvor fedt! Vi krydser for at hun tager på: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 13, 2012 Rapporter Share Besvaret September 13, 2012 Kanon! Ved godt at de fleste hundeejere kæmper med lidt for tykke hunde, men det er altså SÅ frustrerende at have en hund der ikke spiser ordentligt og tager på Håber det kan hjælpe på vægten. Og tillykke med pøllen:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 13, 2012 Rapporter Share Besvaret September 13, 2012 Ja undskyld overskriften, men jeg er meget forbavset For en uge siden skiftede jeg fra RC Giant til Bosch Active. Og Vinnie, som man ellers kunne stille sit ur efter - én pølle midt om natten og én om eftermiddagen - holdt op med at skide Eller det troede jeg, men det viser sig at hendes midt om natten pølle nu er så lille, at jeg ikke kunne finde den Nu håber jeg at hun tager lidt mere på Link: Bosch Active Hundefutter günstig bei zooplus dejligt nu er jeg altså et fjols til at huske navne men er Vinnie GD eller OEB? bassos bedste legekammerat er OEB og sidst de var sammen, sked han 3 gange i løbet af en time. hans ejer sagde at de fodrer med Chappi og det er ikke fordi jeg er nogen "skiftefoderentusiast", men efter at have set foderdeklarationen (4% kød - og nok ikke mørbrad...) tænkte jeg om det ikke var pga det, at han skider så meget? jeg forsøgte forsigtigt at anbefale at skifte til andre mærker men ejeren mener at hunden har det ok... Det mest tåbelige er da at Chappi jo også koster penge men hvis det hele ryger ud igen er det da dyrt nok :damn: mit spørgsmål er så om Bosch ville være fint til ham (alt andet er i mine øjne jo bedre men argumentet om at skideriet bliver begrænset tror jeg kan overbevise) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2012 dejligt nu er jeg altså et fjols til at huske navne men er Vinnie GD eller OEB? bassos bedste legekammerat er OEB og sidst de var sammen, sked han 3 gange i løbet af en time. hans ejer sagde at de fodrer med Chappi og det er ikke fordi jeg er nogen "skiftefoderentusiast", men efter at have set foderdeklarationen (4% kød - og nok ikke mørbrad...) tænkte jeg om det ikke var pga det, at han skider så meget? jeg forsøgte forsigtigt at anbefale at skifte til andre mærker men ejeren mener at hunden har det ok... Det mest tåbelige er da at Chappi jo også koster penge men hvis det hele ryger ud igen er det da dyrt nok :damn: mit spørgsmål er så om Bosch ville være fint til ham (alt andet er i mine øjne jo bedre men argumentet om at skideriet bliver begrænset tror jeg kan overbevise) Vinnie er GD. Mht. OEB'en, så kommer det an på alderen. Under 1 år er det meget vigtigt at foderet har kalcium og fosfor indhold på under 1% - det er næppe tilfældet med supermarkedsmærker. Der må heller ikke være protein over 20%. Oluf har fået RC Giant, som passede perfekt med alle anbefalede værdier. Han er også kommet over på Bosch Active nu, og ser ud til at trives med det - også mindre ud af den anden ende, ligesom Vinnie. Men du må gerne hilse ejeren til Bassos legekammerat og sige, at hvis man fodrer med mærker som Chappi og Pedigree, får man faktisk mere ud af at købe de aller billigste supermarkedsmærker, for den eneste forskel er at man betaler ekstra for sukker og farvestoffer i Chappi og Pedigree. Selve næringsindholdet er lige så godt i de "farveløse" mærker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 13, 2012 Rapporter Share Besvaret September 13, 2012 Vinnie er GD.Mht. OEB'en, så kommer det an på alderen. Under 1 år er det meget vigtigt at foderet har kalcium og fosfor indhold på under 1% - det er næppe tilfældet med supermarkedsmærker. Der må heller ikke være protein over 20%. Oluf har fået RC Giant, som passede perfekt med alle anbefalede værdier. Han er også kommet over på Bosch Active nu, og ser ud til at trives med det - også mindre ud af den anden ende, ligesom Vinnie. Men du må gerne hilse ejeren til Bassos legekammerat og sige, at hvis man fodrer med mærker som Chappi og Pedigree, får man faktisk mere ud af at købe de aller billigste supermarkedsmærker, for den eneste forskel er at man betaler ekstra for sukker og farvestoffer i Chappi og Pedigree. Selve næringsindholdet er lige så godt i de "farveløse" mærker. tak - jeg kan se at det ikke er specielt dyrt (zooplus.de .- 2 eur/kg) så jeg kan jo foreslå at vi deler en sæk (vil det også være ok for Basso der er 15 mdr når han stopper med sidste hvalpefodersæk?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2012 tak - jeg kan se at det ikke er specielt dyrt (zooplus.de .- 2 eur/kg) så jeg kan jo foreslå at vi deler en sæk (vil det også være ok for Basso der er 15 mdr når han stopper med sidste hvalpefodersæk?) Hvis han ikke har tendens til overvægt, så ja. Der er lidt mere energi i end gennemsnittet, men man kan jo bare give mindre portioner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 13, 2012 Rapporter Share Besvaret September 13, 2012 Hvis han ikke har tendens til overvægt, så ja. Der er lidt mere energi i end gennemsnittet, men man kan jo bare give mindre portioner. nærmere tendens til overspisning finder et andet til ham så han ikke stadig føler sig hundesulten efter hvert måltid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2012 Hvad med Bosch Adult? Det er et almindeligt fuldfoder, som også er meget rimeligt i pris? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 13, 2012 Rapporter Share Besvaret September 13, 2012 Vi har super gode erfaringer med Bosch Active, det er det som Dexter får.. Og øøh... Penny :stupid: (Hun æder i hvert fald hans foder så snart hun ser sit snit til det!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts