Hoppebolden Skrevet September 15, 2012 Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 Var ude og gå med Duffy i skoven, da jeg pludselig synes at hun så.. Ømm... hvid ud i r....!?! Prøvede at tage et billede af det... Troede først at det var orm.. Kan det være fra analkirtlerne? Seriøst - hvad er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Jeg har ingen bud, men dejlige billeder:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Ydrk! Hvad har hun spist? kridt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Jeg har ingen bud, men dejlige billeder:klap: HAHA HAA...... Altså hva skal man gøre? Er jo nødt til at vise rumpens "tilstand" frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Ydrk! Hvad har hun spist? kridt? Nææ, alm. Duffy-mad = wolfsblut... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Ej, helt seriøst... Er der slet ikke nogen som ved hvad det er/kan være? Er lidt bekymret faktisk... Vi skal til dyrlægen på tirsdag anyway, men... WHAT IS THAT!?!?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Orm, sytråd i opløsning? ser ud som om der er en 'tråd' men det er måske bare synsbedrag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Kan det ikke bare være almindeligt numseklister? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Kan det ikke bare være almindeligt numseklister? er der noget som hedder det? Ja, undskyld.. Men er lidt uvidende på det punkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Orm, sytråd i opløsning? ser ud som om der er en 'tråd' men det er måske bare synsbedrag? Aaaaad, Petrine!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Tænker altså også numseklister (som i overskud af kalk eller lignende). Men synes da du skal vise dyrlægen billederne - om ikke andet for underholdningens skyld:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Tænker altså også numseklister (som i overskud af kalk eller lignende). Men synes da du skal vise dyrlægen billederne - om ikke andet for underholdningens skyld:klap: Not funny Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Kan hun ikke have gnedet rumpen i et eller andet - fugle bæ - is :hmm: Har du prøvet at vaske det af? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Ej, undskyld, men sidder og griner højt for mig selv:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Numseklister? Hvorfor taler i om det, som om det er almen viden? Har aldrig hørt om numseklister før!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Kan hun ikke have gnedet rumpen i et eller andet - fugle bæ - is :hmm:Har du prøvet at vaske det af? Altså nu bliver det lidt ... Pikant? Det kom 100% "indefra"... Hvidt klister/væske, evt. lidt gult også... Ej, f#ck.. Får helt kvalme af at sidde og beskrive det på den måde... Hmm... Ok, forstår godt at det måske er (lidt) morsomt at læse om.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Jeg havde heller ikke hørt om numseklister før, men da Sille havde fået fjernet sine analkirtler, gik jeg jo og holdte øje med såret. Der så jeg sådan noget numseklister (ikke lige så hvidt) og skyndte mig at ringe til dyrlægen og var inde og få tjekket om det skulle være betændelse. Dyrlægen tog en prøve og kunne konstatere, at det "bare" var almindeligt numseklister... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Hmm, Duffy har jo en del problemer med sine analkirtler... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Er han øm der omme? Måske kan det være betændelse så? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 He he - ja rumpen kan jo være et pikant emne Den beskrivelse - får mig til at tænke på anal kirtlerne - så det er da muligt hun tømmer dem fordi de er overfyldte Hos mine er farven mere grøn/grå og grynet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Næh, ikke øm... Og der har ikke været problemer "der" længe.. Men hun har generelt et problem med at tømme dem selv - selvom poop'serne er normale. Det er væk nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Hmm, så er det sikkert ikke andet end numseklister, men du kan jo holde øje med det. Jeg tror helt sikkert at hun ville være øm, hvis der var betændelse i... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Er der ikke en, der kan forklare, hvad numseklister helt præcis er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Numseklister Årh jeg har intet at byde ind med, andet end tak for at jeg nu har lært et nyt ord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret September 16, 2012 Rapporter Share Besvaret September 16, 2012 Numseklister er vel en form for afføringsklisterklister der skal være, så tarmen kan komme af med afføringen. En del af den normale tarmflora Sådan forstod jeg det på dyrlægen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts