Hop til indhold

Hvor skal man stå til agilitystævne?


Bjæf
 Share

Recommended Posts

Som helt ny indenfor agility, ville jeg gerne ned og se konkurrencen ved udstillingen i Vejen. Men hvor skal man stå som tilskuer? Jeg kan godt forstå, at det er rigtig smart med de telte - især når det er dårligt vejr - men hvor skal man så være som alm. tilskuer, når der er telte hele vejen omkring banen? Er det sådan til alle stævner? Eller måske kommer der ikke rigtig nogle tilskuer, der ikke også er deltagere :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare om at klemme sig imellem teltene. Nu har jeg ikke set hvordan det ser ud i Vejen, men som regel er der trukket en streg op langs selve banen, og så er der en 2-3 meter "gangbane" før teltene kommer, og der må man altså godt være, også med hund. Ellers kan man jo ikke komme til sit telt. Der kan man godt stå og kigge, hvis teltene står så tæt at man ikke kan være mellem dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tit er der på hjørnerne plads hvor man kan stå med hunden, eller bag startområdet (bare pas på ikke at stå i vejen for dem som skal ind eller ud :-)).

 

Du må prøve dig frem. Og man kan såmænd godt stå rimelig tæt på teltene med en hund - hundene skal jo være vant til andre hunde tæt omkring. Bare pas på hvis der er nogen som skal ind og ud af teltene med hunde - der kan det være rart med lidt plads :)

 

o

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...