Gæst Gravbulleren Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Hej. Min skønne hund er lige blevet steriliseret i dag og har derfor krave på om natten. Men hun er overhovedet ikke tilfreds med kraven og ligger bare og piver hele tiden. Jeg ville høre om man evt. kan bruge sådan en trøje som sidder rundt om maven i stedet for kraven? Hun virker over hovedet ikke interesseret i såret... For det er ikke til at holde ud når ens lille baby ligger og piver hele tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Du kan købe en billig bodystocking til babyer og klippe et hul til halen :5up: En trøje dækker nemlig ikke nok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stellestar Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Man plejer at kunne få bodystockings ved dyrlægen, det plejer at være en stor succes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gravbulleren Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Tak! Jeg må købe en baby body til hende i morgen, for hun er ulidelig at høre på når hun har krave på. Så nu er der lavet en lappe løsning. En trøje som sidder rundt om maven/såret også en til som sidder alm på hende til at holde den anden på plads. Så kan vi også få lidt søvn i nat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Sørg nu for at det sidder ordentligt, så hun ikke kan komme til såret i nat!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Slikker hun i såret hvis du tager kraven af hende? Ingen af mine (hverken tæver eller hanner) slikker sig eller interesserer sig overhovedet for operationssår. Så min dyrlæge giver mig aldrig krave med hjem mere, vi holder øje og hvis hunden ikke slikker i det, så er der ingen grund til at give den hverken det ene eller de andet på.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 26, 2012 Rapporter Share Besvaret September 26, 2012 Da Luna blev steriliseret i sin tid fik jeg intet med til hende. Og hun var slet ikke interesseret i hendes sår. Jeg ville prøve at tage kraven af, og se om hun overhovedet er interesseret i såret. Og så smide den på (indtil du finder en bodystocking) igen, hvis hun ikke vil lade såret være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 26, 2012 Rapporter Share Besvaret September 26, 2012 Petrine fik til gengæld nippet det ene sting (hun havde kun to sting), så hold virkeligt skarpt øje, hvis du fjerner kraven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 26, 2012 Rapporter Share Besvaret September 26, 2012 Hvis hunden er smertedækket plejer det ikke at være nødvendgt med beskyttelse af såret.Altså med hunde under opsyn. Først når det læges begynder det for nogle at klø og irriterer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gravbulleren Besvaret September 26, 2012 Rapporter Share Besvaret September 26, 2012 I nat var intet problem med trøjerne, dog kartede hun rundt og kunne ikke finde ro. Har haft kraven af hende her til morgen og hun er overhovedet ikke interesseret i såret, men vil bare være med tryg ved at hun har krave eller body på når hun er alene eller om natten. Så køber en body til hende i dag, som kan bruges når hun er alene og om natten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts