Hop til indhold

Nollikes tråd


Buddha
 Share

Recommended Posts

Men allersjovest er nu engang... mudder og snavs :cool:

 

[ATTACH=CONFIG]95415[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95416[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95417[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95418[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95419[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95420[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95421[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95422[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95423[/ATTACH]

 

Pyh d015.gif Det er nok nu ik' Buddha?? :pray: Ellers må du selv tage nogen :cool:

 

Liva sidder her og hopper ved siden af mig; hun vil på muddertur med Noomi :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du trykker på indstillinger oppe i toppen af skærmen ig så trykker du på rediger avatar, og vupti.

 

Jeg prøver, men sidst måtte jeg have hjælp til størrelsen på billedet... :genert:

 

Når man læste tråden fra telefonen missede man nogle indlæg, havde slet ikke set billederne hvor hun spiser is, hvor er hun max nuttet altså :lun:

 

Ja hun kan MAJET godt li' is :mrgreen:

 

Noomi :lun: :banan:

 

Skal vi på tur i dagtimerne i uge 42? Man-tirs-ons-tors?

 

Jaaaaa!!! :banan: Jeg kan tirsdag efter 13.30 ca. (det er nok for sent?) og torsdag formiddag, jeg skal med min far til øjenlæge kl. 14.15. Hvad siger du? :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hun kan MAJET godt li' is :mrgreen:

 

En pige efter mit hovede :hjerte:

 

 

 

Jaaaaa!!! :banan: Jeg kan tirsdag efter 13.30 ca. (det er nok for sent?) og torsdag formiddag, jeg skal med min far til øjenlæge kl. 14.15. Hvad siger du? :klap:

 

Torsdag! :banan: Bernstorfsparken? Jeg er absolut ikke stedkendt, så jeg skal have hjælp til hvor vi skal mødes :lol:

 

 

Absolut yndlingsbillede!

 

95391d1349015400-nollikes-trad-30.09.12-005.jpg

 

Også mit - jeg har sendt det til min mand også, så han kunne grine med :genert::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Absolut yndlingsbillede!

 

95391d1349015400-nollikes-trad-30.09.12-005.jpg

 

Os' mit (eller et af dem i hvert fald) :lol: Hun er altså skide skør engang imellem :stupid: :hjerte:

 

 

Ahhhh, hvor er hun altså dejlig!!!! Og synes det er fair nok at hun tager et mudderbad af og til. Vi blondiner kan altså godt blive trætte af al den opmærksomhed vi får pga. hårfarven:mrgreen:

 

Ja hvis det så bare var engang imellem... :genert::lol:

 

 

En pige efter mit hovede :hjerte:

 

 

 

 

 

Torsdag! :banan: Bernstorfsparken? Jeg er absolut ikke stedkendt, så jeg skal have hjælp til hvor vi skal mødes :lol:

 

 

 

 

Også mit - jeg har sendt det til min mand også, så han kunne grine med :genert::lol:

 

Torsdag er en aftale :klap: Vi kan sagtens sige Bernstorffparken og du skal nok få hjælp :mrgreen: Ihh hvor bliver det hyggeligt :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...