Hop til indhold

Hundesvømning i midtjylland


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Nu lukker vores faste hundesvømnings sted i Sunds her pr. 1/10.

De har kun skrevet det på hjemmesiden og eftersom vi har brugt søer og hav til svømning sommeren over, så har jeg ikke set det før i dag - Og kan derfor ikke nå at bruge mine klip :evil:

 

Nå, surt opstød slut....

 

Var ellers så glad for det laaaaaange bassin de havde derude hvor der kunne kastes bold, svømmes langt ligeud og selvom det var lidt faldefærdigt derude, så var det et godt sted for hundene at svømme.

 

 

 

Men hvor dælen skal jeg så svømme med mine hunde vinteren over?

Helst så tæt på Herning/Ikast og omegn som muligt....

Nogen der har nogle anbefalinger?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Varde er for langt væk, ikk'??

 

Der har de nemlig også det lange bassin - bruges også til hestesvømning.

 

Det er vist for langt væk... For ikke taget mig sammen, når jeg skal køre så langt for det :oops:

Men gad ellers godt så stort et bassin!

 

 

Jeg har ikke selv prøvet det, så har ingen anbefalinger, men det ser ikke ud til, der er så mange muligheder omkring Herning

Hundesvømning Region midtjylland - Krak.dk

 

Det er også hvad jeg kunne komme frem til.... Tollund og Østjysk hundecenter er vist dem der er nærmest :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chicovovsen

Ja og jeg har sendt en mail for at lave en aftale med en gruppe inden lukning, men jeg har intet svar fået overhovedet. Nogen der ved hvorfor det lukkede? Jeg syntes, det var et fint sted, har ikke tænkt på det som faldefærdig.

Jeg bor helt ude ved Vestkysten. Havde en god times tid til Sunds, men nu er der ingen muligheder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

 

Det er desværre lige langt nok væk.... Siger hende der har arbejdet i Jelling :lol:

Men hvis Tollund ikke er sagen, så kunne det godt være det er noget.

 

Ja og jeg har sendt en mail for at lave en aftale med en gruppe inden lukning, men jeg har intet svar fået overhovedet. Nogen der ved hvorfor det lukkede? Jeg syntes, det var et fint sted, har ikke tænkt på det som faldefærdig.

Jeg bor helt ude ved Vestkysten. Havde en god times tid til Sunds, men nu er der ingen muligheder.

 

Har du mødt hende der overtog det?

Hun er sådan lidt.... Tjaa... Knap så sympatisk som Tina der havde det før.

Så hun har nok mistet lidt kunder på den bekostning.

Gad kun komme derude fordi vi har kunne klare os på egen hund - Ville ikke have hende i nærheden af mine hunde.

 

Men ved kun hvor skidt stand bygningerne er i, fordi jeg af omveje kender Tina der havde det før.

Rent kosmetisk er det jo pænt nok derude.

 

 

Det er desværre også for langt væk.

Men anede ikke det fandtes - Så tak for hintet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vist for langt væk... For ikke taget mig sammen, når jeg skal køre så langt for det :oops:

Men gad ellers godt så stort et bassin!

 

 

 

 

Det er også hvad jeg kunne komme frem til.... Tollund og Østjysk hundecenter er vist dem der er nærmest :hmm:

Østjysk kan jeg ikke anbefale - men ok, jeg er også blevet bedt om ALDRIG at komme tilbage, så :vedikke::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så bliver man nysgerrig.. Hvorfor?:mrgreen:

Fordi jeg bad hende om ikke at slæbe afsted med usikker-baby-gator :vedikke:

 

Hun tog fat i snoren og hev, Asta var ikke ret gammel og lidt usikker på det tidspunkt, så hun strittede imod så kløerne kørte mod klinkegulvet. Jeg holdt min del af snoren tilbage og bad hende at slippe så vi lige kunne tale om hvad der skulle ske. Hun hev videre, så jeg blev strengere i stemmen.

Så sagde hun at jeg enten kunne slippe min hund eller skride. Så jeg valgte det sidste og var vidne til århundredets nedsmeltning fra ejers side, blandt andet hamrede hun døren så hårdt ind i væggen, at den ramte hende på vej retur :sjov:

 

Såeh, grænsesætning er ikke lige det hun responderer bedst på i hvert fald :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi jeg bad hende om ikke at slæbe afsted med usikker-baby-gator :vedikke:

 

Hun tog fat i snoren og hev, Asta var ikke ret gammel og lidt usikker på det tidspunkt, så hun strittede imod så kløerne kørte mod klinkegulvet. Jeg holdt min del af snoren tilbage og bad hende at slippe så vi lige kunne tale om hvad der skulle ske. Hun hev videre, så jeg blev strengere i stemmen.

Så sagde hun at jeg enten kunne slippe min hund eller skride. Så jeg valgte det sidste og var vidne til århundredets nedsmeltning fra ejers side, blandt andet hamrede hun døren så hårdt ind i væggen, at den ramte hende på vej retur :sjov:

 

Såeh, grænsesætning er ikke lige det hun responderer bedst på i hvert fald :sjov:

Øhh ja okay.. Hun havde nok PMS :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi jeg bad hende om ikke at slæbe afsted med usikker-baby-gator :vedikke:

 

Hun tog fat i snoren og hev, Asta var ikke ret gammel og lidt usikker på det tidspunkt, så hun strittede imod så kløerne kørte mod klinkegulvet. Jeg holdt min del af snoren tilbage og bad hende at slippe så vi lige kunne tale om hvad der skulle ske. Hun hev videre, så jeg blev strengere i stemmen.

Så sagde hun at jeg enten kunne slippe min hund eller skride. Så jeg valgte det sidste og var vidne til århundredets nedsmeltning fra ejers side, blandt andet hamrede hun døren så hårdt ind i væggen, at den ramte hende på vej retur :sjov:

 

Såeh, grænsesætning er ikke lige det hun responderer bedst på i hvert fald :sjov:

 

Pænt temperamentsfuld dame der;-):lol:

 

Svømmecenter X i Vodskov - det fineste, lækreste bassin med boldtræk i loftet!

 

Øv! Det havde jeg sådan tænkt på, at jeg skulle prøve engang! Hvorfor er det lukket?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...