Hop til indhold

Billedtråd oktober 2012


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har støvet mit kamera af og håber nu at jeg gider blive ved med at få taget billeder :-)

 

IMG_0953.JPG

 

Desværre får mit gamle skod kamera rigtigt fanget han grimme uvaskede-hvid-hund-farve så billederne bliver ikke så gode, men sådan er det :-)

Hver gang jeg skal tage billeder af ham, så er han akut ved at dø af iltmangel og begynder derfor at puste, så de fleste billeder kommer altid til at se ud som det første :lol: Men det lykkedes da også at få et skeptisk et og et hvor han bukker.

 

IMG_0960.JPG

 

Meeen de bøvede billeder er der altid flest af, som her hvor han er henne efter legetøj og det andet hvor han har aftalt med kaninen at hvis den går åndsvagt så skærer han grimassen :lol:

IMG_0942.JPG

IMG_0944.JPG

IMG_0958.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :-D Men du slipper for at komme med flere billeder af din egen nutte-prinsesse. Venter spændt :ivrig:

 

PS: Er det ikke snart på tide at få ændret signaturen? :hmm:

 

Jeg arbejder hårdt på at få taget nogen gode billeder af Carla hvor hun ikke fjoller rundt og er ved at æde kameraet! :stupid:

 

Ehm.. Signaturen? Er det mit "profilbillede"?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej signaturen er den der står neden under indlægget du har skrevet, min er Feks. Mvh Caroline og Mambo

 

Arh, nu er jeg med! Jeg havde deaktiveret visning af signaturer i mine indstillinger, så kunne hverken se min egen eller andres.

 

Umulia: Jo det er ihvertfald på høje tid at få den skiftet! :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oktoberbilleder af Sif :hjerte:

 

1) Sif ser fjernsyn

2+3) Har fundet en god solstråle i køkkenet (og sover underligt :genert: )

3) På skovtur i søndags... "må jeg ikke godt få sådan en tyggestang mere hva?!?!"

4) På vej hjem fra skovtur - og godt træt!

1.jpg

DSC_0334 (1).jpg

DSC_0336 (1).jpg

DSC_0342 (1).jpg

DSC_0343 (1).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...