Gæst Bjørnedrengen Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg er en blandingshund mellem en schæfer og labrador. Mine mennskeforældre blev lidt forbavset da jeg blev ved med at vokse og blev noget større en mine ,,hundeforældre,, Men i vil komme til at høre meget mere om mig og min hverdag. Men her er jeg så. Ups... to er måske lige rigeligt. LOL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Oktober 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2012 Velkommen til og sikke en dejlig basse! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2012 Velkommen:-) Hvor er han altså dejlig:hjerte: Jeg har en svaghed for de schæferblandinger - er selv på nr. 2 af slagsen:-) Jeg glæder mig til at høre mere fra jer, og billeder kan man aldrig få nok af! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bjørnedrengen Besvaret Oktober 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2012 Mange tak skal i have. Skal lige bruge lidt tid, til at finde ud af det. Men det kommer nok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Oktober 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2012 Hej og velkomme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2012 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2012 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 Davs du:vinke: dit smukke dyr:lun: (hvorfor er de to billeder ens?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bjørnedrengen Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 Davs du:vinke: dit smukke dyr:lun: (hvorfor er de to billeder ens?) hej caro. he he. Joooee ser du, jeg er ikke helt ferm til at finde ud af de forskellige funktioner herinde. He he. så du må lige bære over med mig. På den anden side, så kan der jo ikke komme for mange billeder af.. EN FLOT OG SIMPELHEN EN VIDUNDERLIG HUND. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 Velkommen til en smuk hund og dens ejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 hej caro. he he. Joooee ser du, jeg er ikke helt ferm til at finde ud af de forskellige funktioner herinde. He he. så du må lige bære over med mig. På den anden side, så kan der jo ikke komme for mange billeder af.. EN FLOT OG SIMPELHEN EN VIDUNDERLIG HUND. :hjerte: Hehe, jeg synes også at her var sindsyg besværligt i starten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts