Hop til indhold

Forslå hunde-tests.


caro2001
 Share

Recommended Posts

Gæst Sus&Siku

HA HA har lige prøvet overstående.

 

Testen kunne ikke machte nogle hunderacer til mig...

 

Havde søgt efter en vagtsom korthåret hund, som ikke krævede meget aktivering... Nada resultat...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg har lige taget testen - man skal bare have lidt tålmodighed - på Eukanuba mener de at en Hamilton Støver er noget for mig :sjov: - den ligner godt nok en beagle lidt - men er nok en anelse for stor til mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige taget testen - man skal bare have lidt tålmodighed - på Eukanuba mener de at en Hamilton Støver er noget for mig :sjov: - den ligner godt nok en beagle lidt - men er nok en anelse for stor til mig :mrgreen:

Ha ha, jeg prøvede den også, og jeg skal ha' - hold nu godt fast... En Broholmer!!! :sjov: Det bli' da noget nyt og spændende på agilitybanerne! :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Ha ha, jeg prøvede den også, og jeg skal ha' - hold nu godt fast... En Broholmer!!! :sjov: Det bli' da noget nyt og spændende på agilitybanerne! :5up:

 

 

Ja uha der vil da blive noget at kigge på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Caro, for en uge siden var det HELT sikkert at du skulle have en løve. Igår nåede du at erklære hhv. aussie og DSG for den "perfekte" hund til jer. Og nu virker det som om du starter helt forfra:vedikke:

 

Prøv at stol på din sunde fornuft (eller dine forældres er måske bedre), i stedet for at bruge en hulens masse tid på testst, som viser at Korvis bør bruge broholmere til AG:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg er helt enig med Anne1979 - de test giver ikke noget. Jeg anede ikke engang der var noget der hed en Hamilton Støver :eek: men ved nu at den betegnes som Sveriges national hund og har lign. adfærd til beaglen.

 

Jeg syntes også du springer vidt omkring i dine hunde valg - så mon ikke du burde overlade det til dine forældre at træffe det valg ?

Jeg kan godt forstå tiden er lang - når man venter på noget - men prøv at ligge jer fast på en race og så brug din tid på at læse og studere alt omkring den race.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sus&Siku

Ja de test er nytteløse, det er bare sjov, at se hvilken hund de ville "anbefale"...

 

Nu er jeg nok meget 4 kantet, meeeen... Hvorfor ikke bare vælge een race, som vil passe ind i ens dagligdag?! Og al den træning må sq kommer i 2. række. Hvis man anskaffer sig en hund KUN for træningens skyld, hvad så, hvis den ikke kan omgåes andre hunde? Så kan man alligevel ikke komme afsted. Hunderace>dagligdag>evt brugshund...

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg har svaret på alle spørgsmålene kommer dette frem:

 

IMC DEBUG CONSOLE ( click red bar to remove )

Call out ID storNot Found in XML.

Failed to find div value node title

Failed to find div value node subTitle

Failed to find div value node iconImage

Failed to find div value node url

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg har svaret på alle spørgsmålene kommer dette frem:

 

IMC DEBUG CONSOLE ( click red bar to remove )

Call out ID storNot Found in XML.

Failed to find div value node title

Failed to find div value node subTitle

Failed to find div value node iconImage

Failed to find div value node url

 

Mærkeligt. Men jeg ville nu heller ikke stole på den test, hvis jeg var dig. Den foreslår mig borzoi og newfoundlænder - så kan man vist nærmest ikke komme længere væk fra det, jeg ønsker i min hund. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...