Hop til indhold

Hvilken størrelse hund har du?


caro2001
 Share

Hvor stor er din hund?  

100 stemmer

  1. 1. Hvor stor er din hund?

    • Meget lille/toy
      7
    • Lille
      29
    • Mellemstor
      26
    • Stor
      28
    • Meget stor
      10


Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg antager det er de racespecifikke mål der tæller...

 

Husky er en mellemstor race på omkring 25 kg. Højden for racen er max 60 cm. (Hvilket er pudsigt for labradors er da mindre i ryggen?) Måske Mambo bare er en meget stooooor labrador :lol: Er han ægte? (Det kan han vel næsten ikke være så?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg antager det er de racespecifikke mål der tæller...

 

Husky er en mellemstor race på omkring 25 kg. Højden for racen er max 60 cm. (Hvilket er pudsigt for labradors er da mindre i ryggen?) Måske Mambo bare er en meget stooooor labrador :lol: Er han ægte? (Det kan han vel næsten ikke være så?)

Der er i hvertfald ingen papire på ham, men en lab vejer jo også mere end en husky, Mambo vejer 35 eller der omkring, han er heller ikke færdig med at tage på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sjove er jo at højden på fx min Kleo ikke er mindre en en lab faktisk er hun nok højere end de fleste lab's men hun er meget slank og det skal hun være de fleste labrador er mildt sagt ikke slanke og figurerer så som stor selv om de reelt måske burde veje mindre end fx 25 kilo hvis man så på deres højde og bygning så stor lille hund vil altid være et spørgsmål om øjnene som ser :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Sjovt spørgsmål ;-) og havde du spurgt mig for en måned siden havde jeg sagt en stor og en lille hund.

 

Sagen er den, at jeg har en stor bernersennen han og en lidt mindre aussie, men da berneren er ret stor, omtaler vi altid aussien som lille :-) .

 

Men for en måned siden havde min yngste på 10 år besøg af en kammerat og han syntes bestemt, at de begge var store og det har han jo nok ret i :blink:.

 

Så nu er svaret en stor og en mellemstor :-) .

 

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...