Juelsgaard Skrevet Oktober 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Som lovet skal I da lige have lidt hvalpebilleder. Kasia fødte tirsdag eftermiddag. Det blev til 2 gule hanner, 2 gule tæver og 2 sorte tæver, så det blev et superfint kuld og med hvalpe som passede til de reservationer jeg havde, så der kun er en enkelt gul tæve som endnu ikke er reserveret. Kasia klarede det hele superfint, der var kun et par af hvalpene som var så store at hun lige måtte have lidt hjælp, men den største var også helt oppe på 570 gram, så det var en ordentlig krabat. Og hun er heldigvis rigtig god til at passe dem, man kan godt mærke at hun er en rolig tæve som har haft hvalpe tidligere, for hun er helt cool og omsorgsfuld. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret Oktober 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 Jeg er helt færdig. Hvor er de bare alt for søde:blink: Små bitte gule og sorte flodheste:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 Årh jamen altså da :lun: Det er ikke noget problem med den sidste tæve, jeg skal nok hjælpe dig af med hende! :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 :lun::lun: Åh den største drøm er at få en Kasia hvalp:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 :lun::lun: Åh den største drøm er at få en Kasia hvalp:lun: Orv ja, jeg har sørme luret på den hjemmeside mange gange... Haha.. Og søsters? hjemmeside med Goldens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 Nåååååååååå ...stort tillykke med familieforøgelsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 Hvor er de nuttede Ser lige de små sorte der, hold nu op :hjerte: :lun::lun: Åh den største drøm er at få en Kasia hvalp:lun: Jeanette, Luna bliver da nød til snart at få en lillesøster, det synes jeg såå meget du og hun skulle Bare i drømmene, skulle du have en lab til, gul eller sort? (Jeg er personligt mest til de sorte labber, nøøøjj *smelte*) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Juelsgaard Besvaret Oktober 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 :lun::lun: Åh den største drøm er at få en Kasia hvalp:lun: Jeg tror absolut også en Kasia hvalp ville passe super til dig;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 jeg kunne godt snuppe en af de små gule.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Juelsgaard Besvaret Oktober 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 Orv ja, jeg har sørme luret på den hjemmeside mange gange... Haha.. Og søsters? hjemmeside med Goldens Ja, det er min søster som har goldens og sjovt nok venter de faktisk hvalpe her til weekenden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zuggie Besvaret Oktober 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 Nåårh! Tillykke! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 Hvor er de nuttede Ser lige de små sorte der, hold nu op :hjerte: Jeanette, Luna bliver da nød til snart at få en lillesøster, det synes jeg såå meget du og hun skulle Bare i drømmene, skulle du have en lab til, gul eller sort? Jeg er faktisk nået til det punkt, at farven er lige meget. Så længe den bette passer til os to tosser herhjemme:-D Jeg tror absolut også en Kasia hvalp ville passe super til dig;-) :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 Ja, det er min søster som har goldens og sjovt nok venter de faktisk hvalpe her til weekenden. Årh hvor spændende Så bliver I "bedstemødre" på samme tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2012 Jeg er faktisk nået til det punkt, at farven er lige meget. Så længe den bette passer til os to tosser herhjemme:-D :lun: Fedt Jeg ønsker sådan for dig at du kan få en til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts