Hop til indhold

Undskyld undskyld, jeg gør det aldrig mere!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Er lige kommet hjem fra Plantorama, og var så letsindig kun at købe ét plyskødben med piv... OMG! Sikke et drama :stupid:

 

Jeg troede ikke at Vinnie ville være særlig interesseret, for hun plejer ikke at lege med andet end sin sutteslange. Men hun blev helt vild efter det plyskødben, og snuppede det for næsen af Oluf, hvorefter hun lagde sig på sin pude og gumlede på benet, så det sagde PIV PIV PIV i én uendelighed.

 

Oluf havde vel fattet at benet at benet var tiltænkt ham - jeg stod jo lige og var ved at give ham det, da Vinnie kom farende og stjal det. Så han var selvfølgelig vild efter at få fat på det, men Vinnie gav den hele armen med løvelyde og løftet overlæbe, mens hun mobbede ham med mere PIV PIV.

 

Jeg prøvede at redde situationen ved at finde et af deres gamle pivben, men nej - begge ville have det nye.

På et tidspunkt legede de lidt trækkeleg med det, men jeg havde en mistanke om at det ikke bare var leg fra Vinnies side :hmm: Og ganske rigtigt, pludselig eksploderede situationen :shock:

 

Det er altid Vinnies ressourceforsvar, der starter konflikterne. Oluf er længe om at blive sur, men når det først sker, er han lidt skræmmende, for han er også længe om at stoppe igen. Min søn måtte tage Vinnie med ud i entréen, medens jeg fik beroliget Oluf.

 

Pivebenet blev konfiskeret, og nu ligger de fredeligt og sover ved siden af hinanden.

Og jeg har lært noget igen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg leverede faktisk plysbenet tilbage til Oluf i går, men nu synes ingen af dem at det er interessant :stupid:

 

Jeg må dog trods alt rose Vinnie for at hun efterhånden har oparbejdet lidt mere overskud. Generelt kan Oluf være meget tætttere på hende end de andre hunde, vi har haft, når der f.eks. spises tyggeben. Og efter at hendes sofa er kommet væk, tilbringer hun meget mere tid i min - og jeg må endda være der samtidig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal I have - ved ikke rigtigt hvad der skete for mig der :oops:

 

Men i øvrigt lidt sjovt at observere - kun fordi det ikke sker ret tit! - hvordan Vinnie sagtens kan finde ud af at spille sej overfor Oluf, men hvis han bliver sur på hende, kan hun ikke komme væk hurtigt nok :lol:

 

:lol: Oluf MÅ være, dada dadaaaa:

 

 

jim1.gif724.jpg

 

 

EARTHWORM JIM!

 

Sød og rar, lige indtil man gør ham sur :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, jeg køber altid to af den samme ting i håbetom at undgå det der... Men ak, det er bare altid kun den ene af de to identiske dimser der er interessant :roll:

 

Heldigvis går mine ikke i totterne på hinanden, men de skaber en total uholdbar stemning, hvor Karla har dimsen og får den til at sige PIV PIV PIV i en uendelighed, imens Johnas frustration når bristepunktet, så hun gør af Karla i hysterisk hvalpebjæf i samme uendelighed :evil:

 

Så tilsidst må jeg tage tingene fra dem... Hvilket så resulterer i, at Johna glemmer det med det samme (ude af øje ude af sind), hvorimod Karla bruger den næste time på at stå og stirre op på det sted jeg har lagt det, mens hun siger triste triste lyde... :stupid:

 

At jeg jævnligt kønernyt til dem fatter man jo ikke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...