Hop til indhold

Mørkhøj/Herlev. Oswald, 4 mdr.gl. Irsk Terrier savnes.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Nej, Oswald blev fundet af en "skummel" mand allerede den dag han forsvandt.

 

Fra FB :

søndag ringende en mand, at han havde taget ham ind allerede torsdag, men manden havde tilsyneladende ikke fundet det nødvendigt at informere ejer( hvalpen havde hundetegn på ) eller politiet. Først da der kom så meget focus på Oswald i weekenden, ringede manden og krævede dusøren. Halsbåndet var stadig på Oswald, men hundetegnet var fjernet !

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåå..hvor er den sød :lun:...nu ved jeg ikke hvor langt Virum ligger fra Herlev, men der var jo den hund, der blev smidt ud af en bil den 18. sep. ved Kildegårdens Børnenaturcenter og hende der så det ske, mener at det var en Petit basset Griffon-lignende hund og det kunne måske godt ligne hunden som Daniella fandt.

 

 

Petit Basset Griffon.

petit_basset_griffon_vendeen_3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåå..hvor er den sød :lun:...nu ved jeg ikke hvor langt Virum ligger fra Herlev, men der var jo den hund, der blev smidt ud af en bil den 18. sep. ved Kildegårdens Børnenaturcenter og hende der så det ske, mener at det var en Petit basset Griffon-lignende hund og det kunne måske godt ligne hunden som Daniella fandt.

 

 

Petit Basset Griffon.

petit_basset_griffon_vendeen_3.jpg

 

Jeg anede bare ikke hvordan en irsk så ud, men nu er den jo heldigvis også fundet igen.

 

 

Hmm, er da spændende om hun har fundet ud af noget med hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay jeg synes slet ikke den der petit minder om den Dani har fundet:genert:

 

Det er jo andre farver på selve kroppen:genert:

 

Altså størrelses mæssigt er det vist nogenlunde det samme og det var noget ala Petitten, som hun mente, det kunne være, men jeg tænker også, hvor meget er man egentlig i stand til, at huske bagefter?

Så engang et forsøg i fjernsynet, hvor de lavede et forsøg, med en kvinde der fik frastjålet sin taske af en mand og så skulle de vidner der havde set det , give et signalement af gerningsmanden og der var faktisk ingen der kunne give gengive fyldestgørende, hvad tøj han havde på, om han havde skæg, hvad farve hår o.s.v.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...