Eris Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Har jeres hunde/dig været påvirket af sommer/vintertid skiftet? Der var ikke noget at mærke her.. Til gengæld gik alle de gamle på plejehjemmet TIDLIGT i seng den første aften. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Nej, Iso er heldigvis udstyret med et godt sovehjerte, lige som jeg selv er... Så vi sov rigtig længe! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Ha ha - tja, intet foregår efter klokken hos os, så ingen har rigtigt opdaget noget som helst. I dag har jeg været på nattevagt = hele tirsdagen skal vi sooove.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sus&Siku Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Intet at mærke på hunden her Siku står op, når han mærker/ser jeg vågner -uanset kl...! Igår sov vi længe, idag vågnede jeg kl 3.30 !!! Det er vist mere mig, der ikke kan finde ud af tiderne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Heller ikke noget at mærke her.. Bobo lever vist efter rutiner og ikke efter klokkeslæt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Alle mine vågner nu kl 03.36 og ikke 04.36..jeg glæder mig allerede til urene skal stilles den anden vej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Vinnie mener nu at hun skal have aftensmad kl. 17.00 - og jeg går i seng kl. 20.00 og står op kl. 4.00. Jeg har det virkeligt dårligt med de tidsskift - får det ligesom jetlag :syg: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Taiki skal ud kl. 9, hvis han har haft sidste tur kl. 22 aftenen før. Sådan er det bare, uanset om det er sommer eller vintertid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts