Hop til indhold

Nogen der kan give mig ideer til min bog???


Gæst SøsKBSørensen
 Share

Recommended Posts

Gæst SøsKBSørensen

Hej Linda, Tak for din støtte, Det jeg vil gøre, når jeg en gang er færdig med min bog, er at udgive den på nettet, på min egen hjemmeside. Jeg vil tage i mod dine ideer, og vil da gerne bruge dem :-)

En sød lille historie du her der :-), jeg er dog ikke helt voksen i nu, og har heler ikke planer om at min bog skal udgives, og stå på et bibliotek inu, denne bog jeg nu er gang med , er for at jeg kan insamle min viden, på en god måde, og så ville jeg give andre chancen til at læse det jeg har fundet mig frem til, og selv ved, på den måde at lave det til en onlinebog :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Linda, Tak for din støtte, Det jeg vil gøre, når jeg en gang er færdig med min bog, er at udgive den på nettet, på min egen hjemmeside. Jeg vil tage i mod dine ideer, og vil da gerne bruge dem :-)

En sød lille historie du her der :-), jeg er dog ikke helt voksen i nu, og har heler ikke planer om at min bog skal udgives, og stå på et bibliotek inu, denne bog jeg nu er gang med , er for at jeg kan insamle min viden, på en god måde, og så ville jeg give andre chancen til at læse det jeg har fundet mig frem til, og selv ved, på den måde at lave det til en onlinebog :-)

det lyder som en brandgod ide lad mig endelige vide når du er online

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SøsKBSørensen

Du kan få min hjemmeside :-)

min hjemmeside, handler ikke kun om hunde, men også katte, løver, tiger, fisk, og andre dyr. :-)

 

ville gerne give dig min hjemmeside links, men kan ikke få den sedt ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo det!

 

Jeg tænker også at "Alt om hund..." det er sgu en stor mundfuld at skulle komme rundt om alle de råd man som uerfaren hundeejer kan få brug for. Det vil jo være lige fra hvad er giftigt for min hund, hvad gør jeg når min hvalp har været inde i brændenælder, min hund blev skrækslagen hvad gør jeg og og og... Jeg bliver helt træt bare af at tænke på alle de råd der skulle med.

Så hellere skrive om et enkelt emne og gå i dybden med det

 

Ingen bog har givet mig det, som hunde-forum har. Man råber "Hjælp, min hund er fed" eller hvad det nu kan være om morgenen, og om aftenen har man 2 sider med gode råd fra hundeejere som, hvad der er vigtigt for mig, har været i suppedasen selv og derfor kan relatere.

Det bedste er, at rådene er meget varierede, så man kan plukke de råd ud, som man tror vil passe bedst til en selv, hunden og situationen. Modsat i en bog, hvor der oftest kun er 1-2 løsninger, så hvis ingen af dem duer, så er man lidt på herrens mark.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...