Kirsten90 Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Giver I jeres hunde vitamin og mineraltilskud? Da Futte spiser råt, er jeg blevet anbefalet at give ham tilskud. Jeg har købt NDS multivitaminpulver ved min barfforhandler, men Futtes mave kan ikke have det. Efter at han har fået det i en uges tid får han høje mavelyde hele dagen og især om natten, han gylpet og kaster op og får dårlig mave med ekstremt stinkende prutter. Vi har forsøgt at starte han op på det to gange nu, med samme resultet. :-( Han får dagligt supermarkedsgrøntsager fra frost, ofte får han frugt. Er det nødvendigt mes tilskud? Og kan I evt. anbefale et tilskud? Vh. En frustreret hundeejer :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Næh det gør jeg ikke. Det eneste jeg giver er tilskud til hendes led. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Jeg gav tilskud, da Eris var på råt. Det var mest for min egen skyld, fordi jeg var nervøs, om hun nu fik det hun skulle. Det ødelagde så også hendes appetit en del. (Hokamix = klamt urtepulver). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Ludwig får tørfoder, og opdrætter anbefalde at vi til fordel for knogler og led gav Hokamix som tilskud.....Ludwig eeeeeeeeeelsker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Mine fik Luposan biomineral - og det havde en rigtig god effekt - i den værste vækst periode - generelt er luposans tilskuds midler rigtig gode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Jeg har også prøvet NDS for år tilbage og mine får også dårlig mave af det. Nu får de kanavit, det fungerer fint. Mine får hjemmelavet mad og skal derfor have deres daglige vitaminer og olier. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret November 5, 2012 Rapporter Share Besvaret November 5, 2012 Om tilskud behøves, kan man kun sige ved at analysere kosten. Jeg giver tilskud for at udfylde evt. huller i et hjemmekomponeret kost og jeg har endnu ikke set en der ikke havde behov for tilskud - noget mere andre mindre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts