Jaffa Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Så skal vi til det igen. Der bliver saltet i stor stil rundt om i det ganske land, og jeg skal da lige love for at de ikke har sparet på saltet hvor vi plejer at gå. Fortovet hvor der faktisk kun går hundeejere er helt hvidt af salt. Overdriver ikke hvis jeg siger at der ligger min. 1 cm salt over det meste af fortovet. Andre steder ligger der mere. Møg træls, da Cille plejer at løbe fri der, men nu må vi holde os til vejen hvor hun jo naturligt nok skal ha' snoren på...... Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Glad for at vi går ekstremt lidt på fortove osv.. De er da ikke begyndt at salte græsrabatterne endnu.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Smukkemops Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Jeg har os tænkt lidt på om hundesko ville være en idé... nu er der godt nok stadig 3 uger til vi får vores hvalp hjem og det vil være begrænset hvor langt den skal gå, men hvis skoene kan beskytte poterne fra at blive ædt op af salt syns jeg helt sikkert de er værd at forsøge med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Salter de allerede?? Det gør de ikke her. Men jeg har købt et sæt sko til Luna, da hendes poter ikke kan magte alt saltet, de smider herude, når de går i gang. Vi kan desværre ikke undgå asfalt:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jaffa Besvaret November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Hvad med de der futter til poterne? Det overvejede jeg faktisk også da vi var ude og gå. Har købt de der silikone til hende, men synes næsten hun skal ha' noget inden under dem, men ved ikke om det er nødvendigt. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Tea kunne max gå 15 min sidste år, så sad hun der med ondt i poterne Har lige købt dem her: http://www.alttilhundogkat.dk/hundesko_og_sokker?/Generelt/HUNDE/Hundet%F8j/d%E6kner/Sko%20og%20sokker/Hundesko%20beige%20/%20sorte.%204%20stk/&showitem=11366 De ser ud til at passe fint, og virker ret robuste i forhold til de der ballonsko (vi er på asfalt min 4 gange om dagen, så de bliver hurtigt slidt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Tea kunne max gå 15 min sidste år, så sad hun der med ondt i poterne Har lige købt dem her: http://www.alttilhundogkat.dk/hundesko_og_sokker?/Generelt/HUNDE/Hundet%F8j/d%E6kner/Sko%20og%20sokker/Hundesko%20beige%20/%20sorte.%204%20stk/&showitem=11366 De ser ud til at passe fint, og virker ret robuste i forhold til de der ballonsko (vi er på asfalt min 4 gange om dagen, så de bliver hurtigt slidt) Kan du ikke tage et billede af dem når hunden har dem på? Overvejede dem sidste år, men synes ikke man kan se meget på billedet. Og hvordan er kvaliteten? Er de bløde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Jeg kan da lige se om jeg kan fange et af hende lidt senere Jeg synes de virker ret robuste - selve "sålen" er forholdsvist hårdt, men flexibelt gummi (ala alm. Skosåler), og støvlen er lavet af robust stof - så ikke hårde, men heller ikke bløde. Indvendigt ligger der et stykke blødt filt over sålen, så tror ikke de er ubehagelige, men de kræver nok lidt tilvænning før man skal bruge dem på lange ture. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Taiki hader alle sko. Så vi må bare rense grundigt efter hver tur og undgå det værste. Jeg er meget glad for denne potekop-vasker, selv min pote-sarte shiba synes den er acceptabel fordi det går hurtigt med at få renset. Jeg tror dog det kilder lidt, for han får nyseanfald bagefter næsten hver gang og det gør han også, når jeg træner pote-handling og kilder ham lidt. Paw Plunger (Potevasker) Medium Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Kan du ikke tage et billede af dem når hunden har dem på? Overvejede dem sidste år, men synes ikke man kan se meget på billedet. Og hvordan er kvaliteten? Er de bløde? Luna gider ikke gå den vej, jeg har valgt, så jeg prøver at lokke:lol: De er små gummiballoner. De kan holde til en del, men ikke så længe på asfalt. Og en klo kan gå igennem, men jeg har stadig nogle tilbage efter et par år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Luna har blandt andet de der paws. Men jeg har også købt disse her: RUFFWEAR - Skyliner - M - Gr - 1 stk. Men dem har vi ikke prøvet endnu. Jeg har 2 sæt Ruffwear Bark'n' Boots til salg. 1 par (4 sko) i str M og 1 par (4 sko) i str S. Luna's vildtklo (eller hvad de hedder, dem på forbenene) sidder forkert, så de desværre sidder lige hvor velcrolukningen er. Så hun kan ikke bruge dem. Jeg måtte købe 2 sæt, da hun har mindre fødder på bagbenene end forbenene:-D Ruffwear Bark'n Boots Grip Trex - Udstyr - Sydsjælland - marked på HundeGalleri.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Møller Besvaret November 15, 2012 Rapporter Share Besvaret November 15, 2012 Taiki hader alle sko. Så vi må bare rense grundigt efter hver tur og undgå det værste. Jeg er meget glad for denne potekop-vasker, selv min pote-sarte shiba synes den er acceptabel fordi det går hurtigt med at få renset. Jeg tror dog det kilder lidt, for han får nyseanfald bagefter næsten hver gang og det gør han også, når jeg træner pote-handling og kilder ham lidt. Paw Plunger (Potevasker) Medium Har været inde og se på den der potevasker. Hvis man har sæbe/shampo i den skal man så ikke skylle hundens poter bagefter, og hvad er så det smarte ved den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts