Hop til indhold

Navn til Golden Retriever hvalp


Gæst GitteM85
 Share

Recommended Posts

Gæst GitteM85

Hej med alle jer Golden Retriever folk,

 

Min mand og jeg skal have os en lille Golden Retriever hvalp til jul, og vi glæder os HELT VILDT! :hjerte::hjerte:

 

Vi er bare ikke helt sikre på, hvad den lille fyr skal hedde... Min mand har foreslået Buller, men jeg er lidt i tvivl om, om jeg synes, at han ligner en Buller :???: Men hvad synes I han ligner én, der skal hedde? :rolleyes:

 

foto_hund.jpg

 

Glæder mig til at høre jeres forslag :-D

 

Kærligst endnu en Golden-passioneret

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så svært det med navne... Den ene dag, synes man et navn, den næste dag et andet... Skal lige høre jer... Er Lucca/ Luca et han eller et tævenavn? :-) Men Buller ligger nu stadig næsten højest på listen... Men sul, det er sq svært! :-) Vi skal ned og besøge ham igen i morgen... Det bliver SÅ godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Luca er da et pigenavn:vedikke:

 

Jeg kender en kæmpe stor goldendreng der hedder Tvebak. Elsker navnet, og det passer på en måde rigtig godt til sådan en stor, godmodig dreng:-) Hans kælenavn er så bare "Bakke".

 

tvebak he he det er sødt og passer lige til en bamse Golden dreng

 

nå men min Golden fætter hedder Zacko :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst GitteM85

Jo, det kan godt ske, at det rigtige navn kommer... Har lige fået dette skønne billede af ham!

 

Han er bare for lækker! Men ja, jeg er lidt i tvivl om alle de navne... Men er nu faldet over navnet Charlie, hvilket jeg egentlig synes, han godt kunne ligne. Buller synes jeg jo også er sødt, men jeg er bare i tvivl om, om han er en Buller i forhold til personlighed (og man har jo nogle forskellige idéer om, hvad navnene indeholder) Ja, det er bare ikke nemt... :)IMG_2461.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...