Gæst GitteM85 Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Hej med alle jer Golden Retriever folk, Min mand og jeg skal have os en lille Golden Retriever hvalp til jul, og vi glæder os HELT VILDT! :hjerte::hjerte: Vi er bare ikke helt sikre på, hvad den lille fyr skal hedde... Min mand har foreslået Buller, men jeg er lidt i tvivl om, om jeg synes, at han ligner en Buller Men hvad synes I han ligner én, der skal hedde? Glæder mig til at høre jeres forslag Kærligst endnu en Golden-passioneret Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Hvor ser han dejlig ud Han ligner en Felix! Eller måske en Gandalf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Jeg synes han ligner en lille futte.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GitteM85 Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Jeg synes, det er lidt svært Derfor vil jeg naturligvis gerne have nogle gode bud på, hvad jeres han-goldens hedder og hvad I synes ham her, han ligner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Har kun kendt en golden-han - han hed Wesley og var det lækreste lækre.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Min Golden hedder Messi men bliver kaldt Lillebror. Hvis vi skal have en tæve om et par år, skal hun hedde Ingrid:slem:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 bastian, balther, basse, bamse,.. han er NUSER Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GitteM85 Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Det er så svært det med navne... Den ene dag, synes man et navn, den næste dag et andet... Skal lige høre jer... Er Lucca/ Luca et han eller et tævenavn? Men Buller ligger nu stadig næsten højest på listen... Men sul, det er sq svært! Vi skal ned og besøge ham igen i morgen... Det bliver SÅ godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Luca er da et pigenavn:vedikke: Jeg kender en kæmpe stor goldendreng der hedder Tvebak. Elsker navnet, og det passer på en måde rigtig godt til sådan en stor, godmodig dreng:-) Hans kælenavn er så bare "Bakke". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst frukawie Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 jeg synes han ligner en viktor..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Nu er jeg jo fan af Dean R. Koontz. Så helt bestemt Einstein Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GitteM85 Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Åhh ja... Jamen, det er jo ikke nemt. Men han er en lille nysgerrig hund og meget imødekommende, og ja.. Altså, det er svært! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whisky&Mig Besvaret November 26, 2012 Rapporter Share Besvaret November 26, 2012 Han ku godt ligne en Basse, eller en Baldur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PiaJ Besvaret November 26, 2012 Rapporter Share Besvaret November 26, 2012 Luca er da et pigenavn:vedikke: Jeg kender en kæmpe stor goldendreng der hedder Tvebak. Elsker navnet, og det passer på en måde rigtig godt til sådan en stor, godmodig dreng:-) Hans kælenavn er så bare "Bakke". tvebak he he det er sødt og passer lige til en bamse Golden dreng nå men min Golden fætter hedder Zacko Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GitteM85 Besvaret November 27, 2012 Rapporter Share Besvaret November 27, 2012 Lige nu arbejder vi med navnene Buller, Balder og Buster :) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GitteM85 Besvaret December 5, 2012 Rapporter Share Besvaret December 5, 2012 Nu er jeg lidt ude i, at det står mellem Buller eller Kenzo... Men jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om, hvad der passer bedst til ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 5, 2012 Rapporter Share Besvaret December 5, 2012 Kenzo synes jeg passer bedst til en "dræber", altså en schæfer, rotte, dober eller lignende stereotyp:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 5, 2012 Rapporter Share Besvaret December 5, 2012 Mine to ynglingsgolden navne er Eiko og Koda <3 vi var så heldige at mine forældres hund hedder begge dele hehe Og sikke en smuk lille bamse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret December 5, 2012 Rapporter Share Besvaret December 5, 2012 Hvor er han dejlig - mon ikke det rigtige navn dukker op når I får ham hjem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GitteM85 Besvaret December 8, 2012 Rapporter Share Besvaret December 8, 2012 Jo, det kan godt ske, at det rigtige navn kommer... Har lige fået dette skønne billede af ham! Han er bare for lækker! Men ja, jeg er lidt i tvivl om alle de navne... Men er nu faldet over navnet Charlie, hvilket jeg egentlig synes, han godt kunne ligne. Buller synes jeg jo også er sødt, men jeg er bare i tvivl om, om han er en Buller i forhold til personlighed (og man har jo nogle forskellige idéer om, hvad navnene indeholder) Ja, det er bare ikke nemt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GitteM85 Besvaret December 22, 2012 Rapporter Share Besvaret December 22, 2012 Så hentede vi vores guldklump i går, og han har bare klaret det hele til UG! Men jeres sidste mening omkring navn, vil jeg sætte stor pris på... Er han en Buller eller en Charlie? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret December 22, 2012 Rapporter Share Besvaret December 22, 2012 Åhr hvor er han nuttet, han er da så meget en Buller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hesselballe Besvaret December 23, 2012 Rapporter Share Besvaret December 23, 2012 Hvis du/I har svært ved at finde et navn - kan denne måske hjælpe. Navnemaskinen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret December 23, 2012 Rapporter Share Besvaret December 23, 2012 Charlie!! Han kan da ikke hedde andet! tillykke med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GitteM85 Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Han er blevet en Charlie, og han er bare skøn og dygtig! Utroligt så højt man kan elske sådan en lille størrelse... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts