Hop til indhold

Gitter - bagagerumsopdeler


Missing
 Share

Recommended Posts

Vi har brug for en opdeler til bagagerummet. Et der deler rummet på langs af bilen også, så vi kan have bagage med uden at hunden får det i hovedet :blink: Han er for høj til at bur er behageligt. Hvor finder jeg en opdeler? Det alm. gitter er nemt nok at finde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har brug for en opdeler til bagagerummet. Et der deler rummet på langs af bilen også, så vi kan have bagage med uden at hunden får det i hovedet :blink: Han er for høj til at bur er behageligt. Hvor finder jeg en opdeler? Det alm. gitter er nemt nok at finde.

 

sådan noget her-ish?

 

Trimning, udstilling, trning af hunden, s har vi udstyret

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg leder efter noget lignende - så du må endeligt meget meget gerne give lyd hvis du finder noget.

 

Jeg vil bare gerne kunne indsætte et gitter til bagsæderne og så en skillevæg med låge - ala variocage, men med èn låge, sådan at der er plads til transport af fx. klamvogn osv. ved siden af.

 

Lidt ala det her faktisk :hmm: Land Rover GWS: Modelvisningsbilleder

Link til indlæg
Del på andre sites

Ford Tilbehør brochure - Hent vores katalog over originalt Ford tilbehør

 

Side 55..

 

Det ser ud som om det findes originalt til ford-modeller?

 

Måske du kunne kontakte ford og spørge om pris osv?

 

Link er sendt til manden. Men de er vist ret pebrede de der, der er speciallavede til bilmærkerne.

 

 

Jeg leder efter noget lignende - så du må endeligt meget meget gerne give lyd hvis du finder noget.

 

Jeg vil bare gerne kunne indsætte et gitter til bagsæderne og så en skillevæg med låge - ala variocage, men med èn låge, sådan at der er plads til transport af fx. klamvogn osv. ved siden af.

 

Lidt ala det her faktisk :hmm: Land Rover GWS: Modelvisningsbilleder

 

Uh den er smart. (klamvogn :sjov:)

 

 

 

Søgte på rette bil og sendt link til manden :blink: Så må han se, om det er noget.

 

Det bliver sikkert først om noget tid alligevel. Mit her og nu forslag er - gitter frem mod sæderne. Bur i bilen - bagagen i buret :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...