Missing Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Vi har brug for en opdeler til bagagerummet. Et der deler rummet på langs af bilen også, så vi kan have bagage med uden at hunden får det i hovedet :blink: Han er for høj til at bur er behageligt. Hvor finder jeg en opdeler? Det alm. gitter er nemt nok at finde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Jeg kender til to opdelere Artfex Trimning, udstilling, trning af hunden, s har vi udstyret og Variogate SafedogShop.dk - Livsstilsprodukter til kledyr og deres ejere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Vi har brug for en opdeler til bagagerummet. Et der deler rummet på langs af bilen også, så vi kan have bagage med uden at hunden får det i hovedet :blink: Han er for høj til at bur er behageligt. Hvor finder jeg en opdeler? Det alm. gitter er nemt nok at finde. sådan noget her-ish? Trimning, udstilling, trning af hunden, s har vi udstyret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 pivdyrt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Skillevæg. Det er det, det hedder...men det blev jeg ikke klogere på, hvor - af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Og så svarede I, imens jeg sad og grublede over, hvad det hed Tak :kys: pivdyrt! Ja det....bliver nok ikke den løsning, vi sådan lige går i krig med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 praktiske gris her tænker om en kasse med tre vægge til bagagen var en løsning? Som man kunne bygge selv? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 VarioGate skillevg, dybde: 75-100cm (kort) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 praktiske gris her tænker om en kasse med tre vægge til bagagen var en løsning? Som man kunne bygge selv? "Man" er bare ikke så meget praktiske gris, at det ville blive på nogen måde godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 "Man" er bare ikke så meget praktiske gris, at det ville blive på nogen måde godt Man kunne kende en praktisk gris? Hvilken bil har I? Jeg har nemlig fundet noget smart i en pdf fra Ford - men kan ikke rigtigt se at det kan købes 'separat'.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Man kunne kende en praktisk gris? Hvilken bil har I? Jeg har nemlig fundet noget smart i en pdf fra Ford - men kan ikke rigtigt se at det kan købes 'separat'.. Ford :blink: Focus, Stationcar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 DBA - 800 kr Billeder: Hundegitter, Originalt hund...# Hundegitter, Originalt hund... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt# Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 DBA - 800 kr Billeder: Hundegitter, Originalt hund...# Hundegitter, Originalt hund... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt# He he, det har jeg selv kig på. Jeg skal dog lige have fundet ud af, om det passer i mål Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Mand vendte hurtigt tilbage. Det passer desværre ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Ford Tilbehør brochure - Hent vores katalog over originalt Ford tilbehør Side 55.. Det ser ud som om det findes originalt til ford-modeller? Måske du kunne kontakte ford og spørge om pris osv? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Jeg leder efter noget lignende - så du må endeligt meget meget gerne give lyd hvis du finder noget. Jeg vil bare gerne kunne indsætte et gitter til bagsæderne og så en skillevæg med låge - ala variocage, men med èn låge, sådan at der er plads til transport af fx. klamvogn osv. ved siden af. Lidt ala det her faktisk :hmm: Land Rover GWS: Modelvisningsbilleder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Hov... Hvad med noget lign. dette: TRAVALL TDG1228D - Trennwand - Raumteiler für Hundegitter für for RENAULT MEGANE GRANDTOUR (2009-): Amazon.de: Auto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Ford Tilbehør brochure - Hent vores katalog over originalt Ford tilbehør Side 55.. Det ser ud som om det findes originalt til ford-modeller? Måske du kunne kontakte ford og spørge om pris osv? Link er sendt til manden. Men de er vist ret pebrede de der, der er speciallavede til bilmærkerne. Jeg leder efter noget lignende - så du må endeligt meget meget gerne give lyd hvis du finder noget. Jeg vil bare gerne kunne indsætte et gitter til bagsæderne og så en skillevæg med låge - ala variocage, men med èn låge, sådan at der er plads til transport af fx. klamvogn osv. ved siden af. Lidt ala det her faktisk :hmm: Land Rover GWS: Modelvisningsbilleder Uh den er smart. (klamvogn ) Hov... Hvad med noget lign. dette: TRAVALL TDG1228D - Trennwand - Raumteiler für Hundegitter für for RENAULT MEGANE GRANDTOUR (2009-): Amazon.de: Auto Søgte på rette bil og sendt link til manden :blink: Så må han se, om det er noget. Det bliver sikkert først om noget tid alligevel. Mit her og nu forslag er - gitter frem mod sæderne. Bur i bilen - bagagen i buret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 (klamvogn ) Gad vide hvad man transportere i sådan en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Jeppe hundgrindar, galler och hundburar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts