Hop til indhold

God dyrlæge i nærheden af ishøj til sterilisation af tæve.


Franziska
 Share

Recommended Posts

Jeg tog så selv stingene på Bella efter 12 dage. Hun havde haft noget infektion, så de måtte tidligst komme ud efter 12 dage. Så jeg smed en sysaks og en pincet i en gryde og kogte det i 8-10 minutter, og så tog jeg ellers hendes 10 sting af 2 omgange. Bagefter kørte vi ud til dyrlægen og fik tjekket at såret så fint ud:-)

 

Og Franziska, send mig lige din adresse i en PB, så kan jeg sende dig Bellas sparkedragt:mrgreen: Ingen grund til at du går ud og giver 200 kr. for en, når du bare kan låne vores.

 

Okay. jaa det jo nok nemmer selv at kom til end dyrlægen. .

 

Årrhh hvor du sød, tak.:hjerte: Men datoen for operationen er slet ikke fundet endnu da pengekassen efter flytning er tømt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er altså også meget forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge. Vi fik intet med. Ingen skærm, ingen sparkedragt, intet "redningsbælte" og ingen smertestillende.

 

Og Luna interesserede sig overhovedet ikke for såret, så vi havde heller ikke brug for noget:-D

 

Kender jeg min pige ret, så vil hun ikke kunne lade såret værre og skal de første dage nok være over konstant overvåget - for med skærm på smadder hun formentlig hele huset i forsøget på at få den af og sparkedragt m.m. kan jo pilles af med nok vilje.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror de bruger bedre narkose idag end for 20 år siden.

Sidste år blev Molly steriliseret på Karlslunde med livmoderbetændelse og få timer efter kom hun fint gående ud til mig. Og hun var en uge fra sin 11 års fødselsdag.Altså en ældre model.

Laura fik sin livmoderbetændelse her i feb 2012 en måned før sin 9 års dag og kom på Tåstrup klinikken og var hurtigt på benene.

Med sådanne ældre tæver er de nemme at holde i ro, det var sværere med Nana, der var 2 år og uden infektion.

Mine havde ikke skærm på, de fik et nej, hvis de viste interesse og Nana prøvede vi med en body som hun straks slangede sig ud af.

PS- og især for jyderne. Jeg har hørt at dyrlægen i Trige ved Århus skulle være en af de helt billige vedr kastration og sterilisation. kender flere fra Sjælland ,der har taget derover, men så har de flere dyr med. Græske hundeejerer bruger hende og er yderst tilfreds.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender jeg min pige ret, så vil hun ikke kunne lade såret værre og skal de første dage nok være over konstant overvåget - for med skærm på smadder hun formentlig hele huset i forsøget på at få den af og sparkedragt m.m. kan jo pilles af med nok vilje.

 

 

Ork ja, Ninja var kommet ud af sin i løbet af natten - formentligt i søvne, for såret så ud som det gjorde da vi gik i seng, med blod/sår-rester osv :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror de bruger bedre narkose idag end for 20 år siden.

Sidste år blev Molly steriliseret på Karlslunde med livmoderbetændelse og få timer efter kom hun fint gående ud til mig. Og hun var en uge fra sin 11 års fødselsdag.Altså en ældre model.

Laura fik sin livmoderbetændelse her i feb 2012 en måned før sin 9 års dag og kom på Tåstrup klinikken og var hurtigt på benene.

Med sådanne ældre tæver er de nemme at holde i ro, det var sværere med Nana, der var 2 år og uden infektion.

Mine havde ikke skærm på, de fik et nej, hvis de viste interesse og Nana prøvede vi med en body som hun straks slangede sig ud af.

PS- og især for jyderne. Jeg har hørt at dyrlægen i Trige ved Århus skulle være en af de helt billige vedr kastration og sterilisation. kender flere fra Sjælland ,der har taget derover, men så har de flere dyr med. Græske hundeejerer bruger hende og er yderst tilfreds.

JA er det ikke 2500 for små hunde? og 4000 for store tror jeg..

Hvad med at kigge på dyrlæger i Malmø?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...