Charlotte1970 Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Kan I hjælpe?? Min kære søn skal bruge engelsk og fransk / dansk ordbøger. Plus en retskrivning. De skal installeres på hans Mac og være tilgængelige offline. Kan det virkelig være rigtig det kun er de røde fra Gyldendal der dur på Mac? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 De fleste nyere udgaver kører både på pc og Mac. Jeg har fx longmans på min Mac. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Ellers kan jeg varmt anbefale et abonnement til ordbogen.com - den er webbaseret, så virker på hvilken som helst computer. Jeg oversætter dansk/engelsk professionelt, og det er efterhånden sjældent at jeg har brug for mine specialordbøger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Problemet er det skal kunne fungere offline. Det kan ordbogen.com fx ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts