Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ingen snebilleder af Luna i dag. Men vi har da været på langtur i morges. 10.63 km blev det til. I snestorm:-D Og det sner stadig. Og fyger..

 

Jeg regner ikke med at vi skal så meget mere tur i dag, måske et par runder på græsset. Men mere får jeg nok ikke ud af hende den lille

 

Hun havde dækken på, ellers havde jeg skulle tørre meget mere end bare poter, hoved og hale. Men dækkenet var også godt vådt, det samme er min jakke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ligger vi jo ikke i den høje ende, men vi går som regel kun med en fart af 3-4 km i timen og er ude ca halvanden time om dagen på hverdage, lidt mere når jeg har fri. Vi kan sagtens være længere tid ude, hvis pigerne graver mus, kan de jo bruge en time på samme sted, så det kommer der ingen km ud af, hehe

 

Synes bestemt ikke du skal have dårlig samvittighed, men hvis du vil komme derop ad i km, så er et godt tip at gå med hunden løs eller i meget lang line et sted uden mange forstyrrelser, så kan man nemmere bare tilbage distance;)

 

Molly sys det sjoveste er at snuse/grave og hun er løs, men så er der jo bedre mulighed for at graaaaave :mrgreen: Ok, nogle dage kommer vi jo kun 1-2 km selvom vi er ude 1-1½ time, det var derfor jeg tænkte I andre måtte være ude meget længe når I kan nå ture på 8-12 km, men vi er bare langsomme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ved at være længe siden jeg har skrevet herinde, med jeg er stadig med. Det er ikke blevet til så meget her på det sidste. Min mor har fået lungebetændelse, så hende har jeg hjulpet med nogle ting + at det er alt for glat til at gå ordentligt herude. ØV! Men 23,7 km er det blevet til siden sidst og 81,7 km i alt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...