Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Nå, men vi er oppe på 62,11 km nu... Det er lidt skidt, havde regnet med at jeg kunne følges lidt med hundefaderen, fordi han er den eneste, der ikke er over 100 endnu af os, der opdaterer jævnligt... Men nu render han også fra mig :lol:

 

 

:fornaermet:

 

jeg opdaterer da også jævnligt nå;) og er stadig ikke over 100, hehe.

igår blev det til 5,34 km og der var pigerne endda med ud i 4 timer! men sådan en staldtur kommer der ikke mange km ud af..

 

Og idag er den kun på små 3 km, da jeg skåner mysla ben lidt i den høje sne og i morgen regner jeg med en lang tur og træning med zeus;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uh ja, kunne være hyggeligt! :-D Men han humper altså :oops:

 

Nå, men vi er oppe på 62,11 km nu... Det er lidt skidt, havde regnet med at jeg kunne følges lidt med hundefaderen, fordi han er den eneste, der ikke er over 100 endnu af os, der opdaterer jævnligt... Men nu render han også fra mig :lol:

 

 

:fornaermet:

 

Så må vi jo gå i snor, for kun 2 gange nogen har prøvet at humpe Zeus - det vil han bare ikke have...

Du deler jo også dine gåture med din mor ;)

 

jeg opdaterer da også jævnligt nå;) og er stadig ikke over 100, hehe.

igår blev det til 5,34 km og der var pigerne endda med ud i 4 timer! men sådan en staldtur kommer der ikke mange km ud af..

 

Og idag er den kun på små 3 km, da jeg skåner mysla ben lidt i den høje sne og i morgen regner jeg med en lang tur og træning med zeus;)

 

Yeah! Og vi glæder os....

Du må jo gerne gange med to, grundet hundenes alder ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg opdaterer da også jævnligt nå;) og er stadig ikke over 100, hehe.

igår blev det til 5,34 km og der var pigerne endda med ud i 4 timer! men sådan en staldtur kommer der ikke mange km ud af..

 

Og idag er den kun på små 3 km, da jeg skåner mysla ben lidt i den høje sne og i morgen regner jeg med en lang tur og træning med zeus;)

Så er det da dig, jeg skal have en mini konkurrence med!

 

Og undskyld jeg glemte dig :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må vi jo gå i snor, for kun 2 gange nogen har prøvet at humpe Zeus - det vil han bare ikke have...

Du deler jo også dine gåture med din mor ;)

 

 

 

Yeah! Og vi glæder os....

Du må jo gerne gange med to, grundet hundenes alder ;)

Og Bobo skal heller ikke! Men det er en virkelig fastgroet vane, tror jeg.. Det er så svært at vænne ham af med, synes jeg..

Så snor ville være en rigtig god ide, så han slet ikke får chancen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og Bobo skal heller ikke! Men det er en virkelig fastgroet vane, tror jeg.. Det er så svært at vænne ham af med, synes jeg..

Så snor ville være en rigtig god ide, så han slet ikke får chancen :5up:

 

Ja han skal jo også lære det på en eller anden måde.

Du siger jo han har været helt vildt efter at snakke med andre hunde - men at det er blevet bedre. Så mon ikke humperiet også aftager lige så stille(hvis det bliver træner), som han lære ikke at stresse sådan over det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han skal jo også lære det på en eller anden måde.

Du siger jo han har været helt vildt efter at snakke med andre hunde - men at det er blevet bedre. Så mon ikke humperiet også aftager lige så stille(hvis det bliver træner), som han lære ikke at stresse sådan over det?

Det bliver også lige så stille bedre :-) Men vi arbejder godt nok også meget med det. Det sammenholdt med at der er nogle hunde, der bliver gale på ham, hvis jeg engang imellem ikke når at få ham ned, hjælper vist ret godt.

 

Men som regel er han nu i snor alligevel, så har jeg lidt styr på ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette... næsten 200 km... Altså, hvor pokker går du dog hen, kvinde :lol: Sidder og spekulerer på hvor jeg skulle gå hen med ham, hvis vi skulle gå de der 10-12 kilometers ture og jeg aner det virkelig ikke.. Jo, vi kan selvfølgelig rende fra den ene ende af skoven til den anden et par gange, så er vi nok ved at være der, meeen... :mrgreen:

Har du hende bare rigtig tit med ude eller er det reelle gåture??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeanette... næsten 200 km... Altså, hvor pokker går du dog hen, kvinde :lol: Sidder og spekulerer på hvor jeg skulle gå hen med ham, hvis vi skulle gå de der 10-12 kilometers ture og jeg aner det virkelig ikke.. Jo, vi kan selvfølgelig rende fra den ene ende af skoven til den anden et par gange, så er vi nok ved at være der, meeen... :mrgreen:

Har du hende bare rigtig tit med ude eller er det reelle gåture??

 

Det er reelle gåture:-D De fleste 10-11 km ture i øjeblikket er over igennem Vallø Storskov og igennem vores lille lokale skov. De ligger alle på endomondo under min profil:-D Kan man se den her:

 

http://www.endomondo.com/workouts/113175609

 

Idag har jeg været ude og gå 11,2km med Luna og Jeanette :cool:

 

Jahaer, det var dælme en dejlig tur:-D Og tænk at Luna ville lege med Ninja:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er reelle gåture:-D De fleste 10-11 km ture i øjeblikket er over igennem Vallø Storskov og igennem vores lille lokale skov. De ligger alle på endomondo under min profil:-D Kan man se den her:

 

Endomondo | Community based on free GPS tracking of sports

 

 

 

Jahaer, det var dælme en dejlig tur:-D Og tænk at Luna ville lege med Ninja:lun:

 

Nej... Den siger jeg skal bede dig om adgang :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

totalt er vi på nu på 185,61km og 10808kcal efter to dage hvor vi har gået en del, og endelig fået gang i løberiet igen - både fordi jeg har haft behov for tid væk fra bøgerne, og så er det sådan en god overspringshandling.

I morgen får vi forhåbentligt også hentet en masse kilometer hjem.

 

Men fra mandag af har jeg juleferie, og så skal der løbes nogle kilometer af:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har vidst gået et sted mellem 50-60km, tror jeg dropper at måle mere, er såååå langt bagud :fornaermet: Men helt ærligt, morgen gåtur på lidt over en time og kun 1,1 km, forstår det ikke, tror der gik noget galt med målingen for den tur plejer at være 3 km :vedikke:

 

I går brugte vi god tid på at dræbe mini muldvarp :megaked::shock: Forstår ikke hvorfor hun ikke dræber det hun fanger, hun kaster rundt med et, tager det "blidt" i munden og kyler det henad jorden og hvis dyret så stopper med at bevæge sig får det lige et ordentligt skub med poten så der kommer piveri og så kan det ellers kastes højt op i luften igen :shock:

Og der glemte jeg sefølli at tænde endomondo, var ellers kørt i militærområde for at gå god tur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Zamzam + Isak - 30 cm

Fønix + Buller - 30 cm

Petrine 1,5 km - sne er såååå sjovt!

 

Ialt 98,4

 

fra min lille fedtede seddel

10-15/12 - 28,7 km

16/12 - 18,2 km

 

ialt 145,3 :shock: og jeg advarer, de sidste dage op til jul, der giver jeg den gas!!! De lover minus sne og jeg møder sent på arbejde, så det bliver noget af en slutspurt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

synes ikke folk skal give op...det er aldrig fedt at vinde på forefit, selvom man ville have vundet alligevel....

 

Det bliver da godt til sidst at kunne lave en fin lille liste med hvad folk har gået og forbrændt...

 

Havde faktisk tænkt mig at undersøge i dag hvor mange kcal en julemiddag er på...så vi kunne regne på om man mon kunne gå den væk fra d. 16 til d. 23...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha... Havde tegnet en rute for et stykke tid siden, som jeg havde planlagt at gå dengang jeg tegnede den, men fik det aldrig gjort... Nu har jeg lige kigget på den igen, fordi jeg ville gå den i morgen... Men nogle af linjerne overlapper hinanden og nu kan jeg ikke helt gennemskue hvilken vej jeg egentligt ville have gået... Det er altså ret kikset at forvirre sig selv sådan! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

synes ikke folk skal give op...det er aldrig fedt at vinde på forefit, selvom man ville have vundet alligevel....

 

Det bliver da godt til sidst at kunne lave en fin lille liste med hvad folk har gået og forbrændt...

 

Havde faktisk tænkt mig at undersøge i dag hvor mange kcal en julemiddag er på...så vi kunne regne på om man mon kunne gå den væk fra d. 16 til d. 23...:-D

Altså, du vil have nogle tal på hvor mange kalorier et stykke flæskesteg eller et and er på eller hvad man nu spiser? :-) Så hver enkelt kan regne det ud for sig selv alt efter hvilken mængde de spiser? Eller hvad? Hehe...

 

For jeg kan godt finde ud af det med kalorierne, hvis det er... Inde fra den der madlog side...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...