Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Okay, du får så kamp til stregen... 25 km her også... Selvom i går var viiiirkelig korte ture... :oops: Men man skal jo også huske at have slappe-af-dage, når man begynder at røre sig meget, siger de kloge.. Og selvom det vist mest gælder løb og andet lidt hårdere træning, så tager vi det til os :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

7,2 på dagens jagt, glemte dog og tænde tlf på morgenturen og kørte selvfølelig hjem fra jagt med den tændt. :stupid:

 

Jagt..jpg

Fruens drenge er klar til at give den gaaaaaaaaaaaaaaaas

 

Samlet resultat. 43,4

Link til indlæg
Del på andre sites

Spilop er håbløs, hun gemmer summen så jeg ikke kan se den :fornaermet: (nu skal jeg tage mig sammen)

 

Jeg er helt klar over det, og gør det bare for at drille. Nå i morgen vil jeg på jagt på Sanderumgård, men tror nu ikke jeg når dig til sokkeholderne i antal km. Du er jo gået amok

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt klar over det, og gør det bare for at drille. Nå i morgen vil jeg på jagt på Sanderumgård, men tror nu ikke jeg når dig til sokkeholderne i antal km. Du er jo gået amok

 

Tøhø, giv mig en barnevogn og du skal se mig spurte! I panik. Nu skal jeg på arbejde, de næste tre dage, så bliver det nok lidt mere moderat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tøhø, giv mig en barnevogn og du skal se mig spurte! I panik. Nu skal jeg på arbejde, de næste tre dage, så bliver det nok lidt mere moderat.

 

Jeg har lige på jagt i morgen, men så står den på centerhop lørdag incl julefrokost og markprøve søndag, så mine hunde må også slappe af lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

er der andre end mig der er kommet totalt i fitness mode af det her? hehe...jeg løb en del af aftenturen med vaflerne, og så løb jeg halvvejs ned til solcenteret bagefter...:-D...

 

Har fuldstændigt modsat effekt på mig, troede jeg var doven og skulle beherske mit kalorie-indtag, men spurter snart ud efter varm chokolade med flødeskum, jeg må jo trænge til energi-boost!

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe jeg har jo i et halvt år forsøgt at kæmpe mig tilbage til gamle fitness mode (tidligere løbet langdistance og halvlangdistance tri), efter at være gået helt ned... Men ja måske lidt, jeg får i hvert fald gået lidt ekstra, og løbet lidt ekstra. Og intet sukkerindtag ;)

Hyggeløb et par km med Zeus, og gået to gange her til aften - i snevejr! På trods af at jeg nok ellers ville have foretrækket at blive indenføre og drikke varm kakao:slem:

I morgen står den forhåbentlig på en lidt længere løbetur.

samlet i dag: 5,8 km

samlet i alt 42,88 km

Link til indlæg
Del på andre sites

Ork jeg er da ikke så langt bagud hvis jeg kun har gået omkring de 15 km i alt :lol: Bare rolig hunden kommer mere ud end det, det er mere mig der ikke blir luftet nok. Jeg er vildt imponeret over de lange ture i går! Vi var i skoven 1½ time i dag og det blev kun lidt over 3km, hvis jeg sku op på længere ture sku jeg vidst ha en kørestol og nogen til at skubbe :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...