Gæst Peach Skrevet November 27, 2012 Rapporter Share Skrevet November 27, 2012 Min 8 måneder schæfer tæve har ikke nogen patter.. eller rettere brystvorter. På alle andre tæver jeg kender kan man tydeligt se og mærke brystvorterne når man kløer dem på maven. Men min tæve har ikke nogen brystvorter?! ... hun er lidt mere lyserød på huden der hvor de burde være, men ellers er hun helt flad:hmm: Er det normalt? kunne det tænkes de voksede ud hvis hun fik hvalpe eller ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 27, 2012 Rapporter Share Besvaret November 27, 2012 Vores tæve på 5½ måned kan man heller ikke rigtig se eller mærke dem... De kan først "rigtig ses"/mærkes når de har fået hvalpe, eller nogen allerede ved løbetid... Men ellers er det meget normalt de hverken føles eller ses... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 27, 2012 Rapporter Share Besvaret November 27, 2012 Det kommer med løbetiden:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Normalt ses og mærkes de først efter 1 ste løbetid. Kig her på den gyldne Nana Banana,ca 2 år, nogle af dem er faktisk temmelig lange og hun har aldrig haft hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Peach Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 [ATTACH=CONFIG]99679[/ATTACH]Normalt ses og mærkes de først efter 1 ste løbetid.Kig her på den gyldne Nana Banana,ca 2 år, nogle af dem er faktisk temmelig lange og hun har aldrig haft hvalpe. Sådan ser de også ud på vores anden hund der er 2 måneder yngre. Men jeg spurgte lige da vi alligevel var til dyrlægen i dag og hun sagde det var meget normalt og at de formentlig kommer med løbetiden - som i også er inde på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Årh hun er flatchested. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Ved altså ikke helt om i har ret i det der med løbetid... Men altså på Rex kan man godt mærke hvor brystvorterne er, og han har med garanti ikke været i løbetid;) så mon ikke bare hunde er forskellige lige som vi mennesker? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret November 30, 2012 Rapporter Share Besvaret November 30, 2012 Ninjas begyndte at poppe ud ved hendes første løbetid (ca 11 måneder gammel). De kommer nok på et tidspunkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts