bernerazuro Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Har modigt tilmeldt Møffe til juleskue her på søndag i Køge og håber alt for at han nu går pænt nok til, at dommeren ikke bemærker noget Men må da lige høre, om der er nogen herinde fra, der også kommer der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Kommer måske og kigger. Er til advents tamtam hos min mor længere nede af vejen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Altså, du har skrevet Næstved i overskriften og Køge i indlægget - og jeg kommer til begge Har meldt Flo og Hugo til for træningens skyld. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Det i Køge er for en specialklub, KHHG (eller sådan noget lignende).. Kvæg og hyrdehunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Kvæg og hyrdehundene har da haft juleudstilling den 18. november, mener jeg. Men der er skue den 2. i Køge og den 9. i Næstved - og vi kommer til begge dele. Men hvilket skue mon Rikke kommer til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Kvæg og hyrdehundene har da haft juleudstilling den 18. november, mener jeg. Men der er skue den 2. i Køge og den 9. i Næstved - og vi kommer til begge dele. Men hvilket skue mon Rikke kommer til? Næh det var ikke juleudstilling, det er det første på søndag, iflg min veninde, som skal mødes med sin opdrætter der (hvid schweizisk hyrdehund) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Kvæg og hyrdehundene har haft....det er 2 uger siden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Næh det var ikke juleudstilling, det er det første på søndag, iflg min veninde, som skal mødes med sin opdrætter der (hvid schweizisk hyrdehund) Hmm jo, der står juleudstilling, gad vide hvad det så er, der foregår på søndag:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 DKK Kreds 2 - www.dkk-kreds2.dk - Se under juleskue Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret November 29, 2012 Rapporter Share Besvaret November 29, 2012 Retrieverklubben har juleudstilling i Næstved søndag Så ja.. Vi kommer Chabal har sin debut i juniorklasse. Men en stor skaldet plet på kinden efter en hotspot Cody skal hædres i paraden af årets champions. Men han blir hjemme. "Nogen" har klippet ham Så låner måske hans 10 mdr's datter til at ta imod rosetten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2012 Argh, typisk, fordi man tænker på begge dele og er træt, når man skriver indlægget Jeg mente DKK kreds skue på søndag i Køge Men jeg kommer også i Næstved, hvor jeg skal stille en venindes ene hvalp Så begge dele har min interesse Ai, men flot, Rikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret November 30, 2012 Rapporter Share Besvaret November 30, 2012 Jeg kommer både til skue i Næstved og Køge med de to langører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Lige en advarsel.. Vi var til juleudstilling i Næstvedhallerne i går og ved ikke hvad de har gjort ved gulvet. Men det er meget meget glat!!! I alle ringene skøjtede hundene rundt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Lige en advarsel.. Vi var til juleudstilling i Næstvedhallerne i går og ved ikke hvad de har gjort ved gulvet. Men det er meget meget glat!!! I alle ringene skøjtede hundene rundt. Åh nej, for helvede da... Så må jeg igang med colaen, inden vi skal i ringen... Trælst! Stakkels hunde. Jeg fatter altså ikke, at de ikke får anskaffet nogle tæpper. Når specialklubber og kredse har råd til det, hvorfor har DKK så ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret December 4, 2012 Rapporter Share Besvaret December 4, 2012 Jeg kommer til Næstved, men smutter nok ret hurtigt igen da jeg synes det er en lidt lang dag for Sticky. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret December 4, 2012 Rapporter Share Besvaret December 4, 2012 Åh nej, for helvede da... Så må jeg igang med colaen, inden vi skal i ringen... Trælst! Stakkels hunde. Jeg fatter altså ikke, at de ikke får anskaffet nogle tæpper. Når specialklubber og kredse har råd til det, hvorfor har DKK så ikke? Kreds 10 har tæpper, men den hal vi plejer at være i til jul i Næstved er ikke så slem. Der er ikke trægulv, men sådan noget andet gulv. Så normalt er der ikke tæpper på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2012 Kreds 10 har tæpper, men den hal vi plejer at være i til jul i Næstved er ikke så slem. Der er ikke trægulv, men sådan noget andet gulv. Så normalt er der ikke tæpper på. Nej, kan godt se på mine gamle billeder, at der ikke er tæppe. Og mindes faktisk heller ikke at hundene skøjtede rundt dengang - det gør de tilgengæld i Stestrup :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2012 Prøver lige at skrive op, hvem der kommer på søndag i Næstved Og så håber jeg, at jeg har skrevet rigtigt Bernerazuro med Møffe (berner sennenhund) Missmette med Hugo/Huxi og Flo (dogue de bordeaux + engelsk bulldog) Inkognito (engelske springer spaniels) Chr68866 (cocker spaniel) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts