Hop til indhold

Juleskue i Næstved på søndag - anyone?


Recommended Posts

Kvæg og hyrdehundene har da haft juleudstilling den 18. november, mener jeg. Men der er skue den 2. i Køge og den 9. i Næstved - og vi kommer til begge dele. Men hvilket skue mon Rikke kommer til? :mrgreen:

 

Næh det var ikke juleudstilling, det er det første på søndag, iflg min veninde, som skal mødes med sin opdrætter der (hvid schweizisk hyrdehund):-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige en advarsel..

 

Vi var til juleudstilling i Næstvedhallerne i går og ved ikke hvad de har gjort ved gulvet. Men det er meget meget glat!!!

I alle ringene skøjtede hundene rundt.

 

Åh nej, for helvede da... Så må jeg igang med colaen, inden vi skal i ringen... Trælst! Stakkels hunde. Jeg fatter altså ikke, at de ikke får anskaffet nogle tæpper. Når specialklubber og kredse har råd til det, hvorfor har DKK så ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej, for helvede da... Så må jeg igang med colaen, inden vi skal i ringen... Trælst! Stakkels hunde. Jeg fatter altså ikke, at de ikke får anskaffet nogle tæpper. Når specialklubber og kredse har råd til det, hvorfor har DKK så ikke?

 

Kreds 10 har tæpper, men den hal vi plejer at være i til jul i Næstved er ikke så slem. Der er ikke trægulv, men sådan noget andet gulv. Så normalt er der ikke tæpper på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kreds 10 har tæpper, men den hal vi plejer at være i til jul i Næstved er ikke så slem. Der er ikke trægulv, men sådan noget andet gulv. Så normalt er der ikke tæpper på.

 

Nej, kan godt se på mine gamle billeder, at der ikke er tæppe. Og mindes faktisk heller ikke at hundene skøjtede rundt dengang - det gør de tilgengæld i Stestrup :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...