Hop til indhold

Ny herinde...


Gæst Maustique
 Share

Recommended Posts

Gæst Maustique

Hej alle ejere af dejlige hunde :vinken:

 

Nu har jeg laest med paa sidelinien i et stykke tid - men det er foerst per naeste torsdag jeg rigtig hoerer til herinde.

 

Efter 5 aars venten paa at mit liv var egnet til at dele med en firbenet, henter jeg paa torsdag en lille roed cockertaeve :mrgreen:

 

Jeg glaeder mig helt ubeskriveligt, men er ogsaa ved at vaere en anelse nervoes. Derfor synes jeg, at det er fantastisk, at der findes steder, som det her, hvor man kan vende tanker og oplevelser med folk, der maaske har proevet det samme selv. Jeg haaber, jeg kan blive del af det faellesskab, der er herinde - og maaske finde gaatur-venner til mig og legekammerater til min hund :-P

 

Lidt om mig - jeg er 25 aar og bosat i Slagelse. Jeg har tilbragt de sidste mange aar i USA (deraf det amerikanske tastatur), men har nu fundet et supergodt arbejde i Kbh og er permanent flyttet hjem. Jeg er vokset op med schaeferhunde, men der er/har vaeret alt fra labrador til Berner Sennen, puddel og terriermix, men dette bliver min foerste hund.

 

Glaeder mig til alle de gode raad jeg stensikkert faar brug for :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Og saa vil jeg da ogsaa lige benytte lejligheden til at dele billeder - selvom de billeder jeg har er med en mere eller mindre nyfoedt baby-hvalp :blink:

 

Her er hun 2,5 uge gammel og har lige valgt mig... :-D Moevede sig hen til min haand og faldt i soevn i den (billede 1). Da jeg tog hende op fik jeg et tandloest kys paa naesen - og saa var jeg solgt.

 

Hun skal i oevrigt hedde Nura. Halvt opkaldt efter en veninde jeg havde i USA, der hed Ainura - og halvt fordi Nura betyder klog paa Kasakh..

hund2.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Velkommen til :vinken:

 

 

Egentlig burde denne ligge i Præsentér Dig Selv. Det kan være vores søde admin vil flytte den for dig :blink:

 

Altsaa... Oev.. Nu mente jeg netop jeg havde kigget alle fora'ene igennem for at ligge den det rigtige sted - og saa var jeg alligevel blind... :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Hvor er hun kær. Lige til at kramme. :blink::-D

 

Bliver soedere og soedere efterhaanden som der kommer lidt mere hund over hende :mrgreen: Her sidder hun yderst til hoejre - 3,5 uge gammel. (billedet er laant fra opdraetterens hjemmeside lovely-cocker.dk)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Glædelig hvalp. Hun er en smuk-sak, men nøj hvor er hun lille bitte !!!! :shock::-D

 

Ja - turde daarlig loefte hende foerste gang jeg var ude at besoege hende :oops:

 

Men det er een af fordelene ved at vaere med hele vejen - jeg faar lov til at foelge hende fra hun kunne ligge i en haand :lun:

 

Men nu er hun altsaa stor nok til, at der skal to gode haender til at loefte hende op, og halen er begyndt at afsloere hendes glade race. Oererne er blevet lange nok til at de, sammen med antydningen af begyndelsen til faner paa forbenene, goer at hun ikke laengere ligner en labradorhvalp...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - turde daarlig loefte hende foerste gang jeg var ude at besoege hende :oops:

 

Men det er een af fordelene ved at vaere med hele vejen - jeg faar lov til at foelge hende fra hun kunne ligge i en haand :lun:

 

Men nu er hun altsaa stor nok til, at der skal to gode haender til at loefte hende op, og halen er begyndt at afsloere hendes glade race. Oererne er blevet lange nok til at de, sammen med antydningen af begyndelsen til faner paa forbenene, goer at hun ikke laengere ligner en labradorhvalp...:blink:

 

Hæ hæ, ja jeg bliver overrasket hver gang jeg ser andre hvalpe end dem fra "min" race. De virker jo bare så små og sarte, så man helt kan få stress af det. Jeg ville bare aldrig turde løfte den op. Jeg turde ikke engang løfte vores egen, da han var så klejn og han må da have været næsten dobbelt så stor. Uha, de er så søde de små tingester, men jeg nøjes med at kigge :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst snevinter
Ih - det gaar dejligt..

 

Jeg skal nok faa oprettet en traad med billeder...:-D

 

 

Du hører nok fra Aslan først.......hun ...øhh...er lidt glad for billeder :mrgreen:

 

Hvordan går det med at bo hjemme i lille Danmark?Jeg har selv boet en del år i forskellige verdensdele....og eeeelsker at være hjemme igen. :mrgreen:

 

Dejligt at i hygger i to - det er ikke så galt at få en lille hvalp i huset :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...