Hop til indhold

Billedtråd december 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 351
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Igen fra mobil, så ikke super kvalitet... men der var bare super smukt i Valbyparken i dag med sne og sol, så måtte tage nogle billeder. :hjerte:

 

Egon og Benny ville for øvrigt have elsket det, der var MANGE mus på Sydhavnstippen, skal jeg hilse og sige fra Tyson. :mrgreen:

 

Valbyparken4.jpg

 

Valbyparken1.jpg

 

Valbyparken2.jpg

 

Valbyparken3.jpg

 

Som man kan se på billederne, har Tyson fået ballonsko. Det er simpelthen umuligt at gå tur i kvarteret, nu hvor de har saltet, det gør alt for ondt i poterne, selv den korte tur hen til parken er håbløs. Og når vi går i sne, samler der sig iskugler mellem trædepuderne. Så nu har jeg købt sko til ham, og de blev testet i dag og er indtil videre et hit, han ser ikke ud til at være spor generet af dem:

 

[video=youtube_share;KbF_YMfdpSo]

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi desværre sendt vores eget spejlrefleks til reparation :megaked: MEN - lånte i dag svigernes som er magen til. Så her er der lidt snebilleder af smukke Ayofisen :hjerte: :banan:

 

IMG_9235.JPG

 

IMG_9241.JPG

 

IMG_9244.JPG

 

IMG_9252.JPG

 

IMG_9261.JPG

 

IMG_9266.JPG

 

IMG_9269.JPG

 

IMG_9271.JPG

 

IMG_9293.JPG

 

IMG_9299.JPG

 

IMG_9300.JPG

 

IMG_9301.JPG

 

IMG_9310.JPG

 

IMG_9326.JPG

(hun ryster sig :lol::lun:)

 

IMG_9359.JPG

:hjerte: :hjerte:

 

Undskyld for spam :engel:

Åh, jeg savner at tage billeder af Ayo & Liva sammen, især her i sneen ville det være SÅ fint. Håber der er sne når de må lege igen :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt mobil billeder fra idag. Først musetur...der bor helt sikker søde mus nedenunder den plade der!

 

 

IMAG1385.jpg

IMAG1388.jpg

Hvor sød kan man se ud for en femmer?

 

IMAG1391.jpg

Verdens bedste hvalpetante:hjerte: Selvom hun ligner en her der lidt tænker hjælp, så tror jeg bare det er fordi de leger ovenpå hendes snor, hehe

 

 

To søøøøøde kæle hunde, der ligger i arm henholdvis morgen og aften, hygge

kæle mysla.jpg

kæle sille.jpg

IMAG1386.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov:

 

Åh, hvor er han bare alt for fantastisk :lun:

En skam i bor så langt væk - Yoda ville ELSKE Buzzeren!

 

Han er også meget elskelig. Jeg tror også, de ville lege godt :lun:

 

Igen fra mobil, så ikke super kvalitet... men der var bare super smukt i Valbyparken i dag med sne og sol, så måtte tage nogle billeder. :hjerte:

 

Egon og Benny ville for øvrigt have elsket det, der var MANGE mus på Sydhavnstippen, skal jeg hilse og sige fra Tyson. :mrgreen:

 

Valbyparken4.jpg

 

Valbyparken1.jpg

 

Valbyparken2.jpg

 

Valbyparken3.jpg

 

Som man kan se på billederne, har Tyson fået ballonsko. Det er simpelthen umuligt at gå tur i kvarteret, nu hvor de har saltet, det gør alt for ondt i poterne, selv den korte tur hen til parken er håbløs. Og når vi går i sne, samler der sig iskugler mellem trædepuderne. Så nu har jeg købt sko til ham, og de blev testet i dag og er indtil videre et hit, han ser ikke ud til at være spor generet af dem:

 

[video=youtube_share;KbF_YMfdpSo]

 

Home sweet home :hjerte: Og endelig flere billeder af Tyson :klap: :lun:

 

 

Mejse på tur i skoven i dag

 

Hvor er hun smuk :hjerte:

 

IMG_9326.JPG

(hun ryster sig :lol::lun:)

 

IMG_9359.JPG

:hjerte: :hjerte:

 

Undskyld for spam :engel:

Åh, jeg savner at tage billeder af Ayo & Liva sammen, især her i sneen ville det være SÅ fint. Håber der er sne når de må lege igen :x:

 

Først - :sjov: :sjov:

 

og dernæst, sikke et sødt billede af jer :hjerte:

 

 

Tyson har nissestøvler på :mrgreen: Der ser fedt ud, der hvor i gik tur.

 

Tippen er fantastisk...omend efterhånden mere overrendt, end den var engang. Stort set alle hunde er dog løse. Mange har fint kontrol, men nogle mener bestemt, at alle hunde skal hilse.

 

Lidt billeder fra skøn strand tur idag. Sheila var ikke med, da hun lidt efter skulle være hvalpetante på mit træningshold på skovtur og man må jo økonomisere med kræfterne når man er blevet en voksen dame;)

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]100370[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100371[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100372[/ATTACH]

 

Vi ser da alt for lidt til både Mysla og Shiela :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]100348[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100349[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100350[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100351[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100352[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100353[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100354[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100355[/ATTACH]

 

Er par af mine viffere fra dagens gåtur.

 

:hjerte: Og Nanna er bare :lun: lige lukt i hjertet på mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi mødte meget få hunde i dag... og jeg synes sjældent, at der er overrendt. :-)

 

Jeg er jo fra dengang, hvor det kun var "os der boede der", der gik tur der :lol: Så jeg synes det er sært, at der er lavet grusstier m.m. :genert: Jeg var vant til de stier vi selv havde trampet ned gennem tiden. Ak ja, those were the days.

 

Det jeg mener er mere, at de hunde man møder, skal man også være forberedt på, at møde. At ejerne ikke kalder til sig, for normen er oftest, at hunde hilser-går videre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...