Hop til indhold

Agilitykonkurrencer Vinter/Forår (2012-2013)


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Argh nej, det kender jeg godt! Jeg løb også som nr 1 til mit første stævne. Men det skal nok gå! I det mindste er du ikke dagens første, da de jo starter med øvet :blink:

Ville bare gerne have været nr. 2 eller der efter, ej heller sidst! Er også bare umulig at stille tilfreds :blink: Men første stævne synes jeg ikke det er fedt at starte.

Men nej øvet starter, hehe!

Men altså forventer slet intet, så kan kun blive positiv overrasket :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja det er jo dét - man bli'r sq afhængig af det skidt... :lol:

 

Synes godt nok det er lidt uretfærdigt at de har den samme rækkefølge hele dagen... De kunne da i det mindste bare ha' sagt at vi løber i omvendt rækkefølge til hver anden klasse..?

 

 

Hvorfor er det uretfærdigt? :oops:

Jeg ved ikke hvordan det normalt fungere?! .. Hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er jo dét - man bli'r sq afhængig af det skidt... :lol:

 

Synes godt nok det er lidt uretfærdigt at de har den samme rækkefølge hele dagen... De kunne da i det mindste bare ha' sagt at vi løber i omvendt rækkefølge til hver anden klasse..?

 

Enig! Men tænker det så er nemt for dem med dommersedler osv?

Redigeret af Trixie83
Tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er det uretfærdigt? :oops:

Jeg ved ikke hvordan det normalt fungere?! .. Hehe

Fordi den samme må løbe først og sidst hele tiden. Og nogle hader bare at løbe først (som dig), medens andre synes det er træls at løbe sidst (som mig, Iso koger helt op af at stå og se de andre løbe...). Normalt har man et computerprogram der kører alt papirsarbejde i forbindelse med et stævne, og det program blander selv og laver startlister, så man ikke løber det samme sted hele tiden.

 

Enig! Men tænker det så er nemt for dem med dommersedler osv?

Nej, det er jo helt sikkert derfor de gør det sådan, for nemhedens skyld. Meeen, det ville jo ikke være SÅ svært at bare lige vende bunken med dommersedler om...

Link til indlæg
Del på andre sites

Men nu siger du "hveranden gang" - er der ikke kun 2 løb :lol:

 

Jooo, men det kan vel alligevel være hveranden gang..?? :lol:

 

Og så slår det mig lige pludselig at jeg har betalt 160,- for at løbe to sølle løb..??!! :shock: Plus benzin og hvad har vi? Kommer garanteret også til at bruge en betragtelig sum i køkkenet... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi den samme må løbe først og sidst hele tiden. Og nogle hader bare at løbe først (som dig), medens andre synes det er træls at løbe sidst (som mig, Iso koger helt op af at stå og se de andre løbe...). Normalt har man et computerprogram der kører alt papirsarbejde i forbindelse med et stævne, og det program blander selv og laver startlister, så man ikke løber det samme sted hele tiden.

 

 

Nej, det er jo helt sikkert derfor de gør det sådan, for nemhedens skyld. Meeen, det ville jo ikke være SÅ svært at bare lige vende bunken med dommersedler om...

Ja det er da måske rigtig nok, de kunne godt have "rystet posen" til andet løb. Og da også stave hundens racer rigtigt, og navnene! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jooo, men det kan vel alligevel være hveranden gang..?? :lol:

 

Og så slår det mig lige pludselig at jeg har betalt 160,- for at løbe to sølle løb..??!! :shock: Plus benzin og hvad har vi? Kommer garanteret også til at bruge en betragtelig sum i køkkenet... :stupid:

 

I know - det er røvdyrt for et dgi stævne.... plejede det ikke at koste "en halv hund" :vedikke: Jeg kommer så primært for rally'en. men for 2 løb og 2 rally-løb har jeg betalt 360 kr :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, det fungerer - tak! Glæder mig, det bli'r sgida sjovt! :klap:

 

 

Det gør det da :-D

Ekstra sjovt bliver det når jeg skal på banen. Prøvede lige 4 spring og lidt handling forleden og det gik af H. til - så vi er klar :blink:

 

Vi skal løbe som nr1 i begynder stor :shock: (både AG og SP)

Synes jeg bare slet ikke om!

 

Er det ikke ligegyldigt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jooo, men det kan vel alligevel være hveranden gang..?? :lol:

 

Og så slår det mig lige pludselig at jeg har betalt 160,- for at løbe to sølle løb..??!! :shock: Plus benzin og hvad har vi? Kommer garanteret også til at bruge en betragtelig sum i køkkenet... :stupid:

 

 

Er det ikke to løb i hver? Det syntes jeg da der stod ved tilmelding?

Link til indlæg
Del på andre sites

I know - det er røvdyrt for et dgi stævne.... plejede det ikke at koste "en halv hund" :vedikke: Jeg kommer så primært for rally'en. men for 2 løb og 2 rally-løb har jeg betalt 360 kr :roll:

 

Same here!!! :hmm::vedikke:

 

Hmmm... Joo, DGI plejer jo ikke at koste en sk*d at løbe... :hmm: Og der er to dommere på, for 82 starter, det lyder da også underligt..? :vedikke: Kan overhoved ikke huske hvad man krydsede for på tilmeldingen, og tænkte slet ikke på hverken antal løb eller pris - jeg skulle jo bare med! :lol: Men det er jo faktisk dyrere for de to løb, end vi gi'r for de billigste officielle DcH-løb med 4 klasser...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm... Joo, DGI plejer jo ikke at koste en sk*d at løbe... :hmm: Og der er to dommere på, for 82 starter, det lyder da også underligt..? :vedikke: Kan overhoved ikke huske hvad man krydsede for på tilmeldingen, og tænkte slet ikke på hverken antal løb eller pris - jeg skulle jo bare med! :lol: Men det er jo faktisk dyrere for de to løb, end vi gi'r for de billigste officielle DcH-løb med 4 klasser...

 

Ja vi har også lige 2 timers kørsel hver vej! :roll: Koster både i benzin og tid, puha lang dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vi har også lige 2 timers kørsel hver vej! :roll: Koster både i benzin og tid, puha lang dag.

Jeg har også to timer hver vej... Satser kraftigt på at Tixie kan holde mig vågen bag rattet. :???:

 

Mener også der stod at der var 2 løb i SP og AG .. det må jo være 4 løb

Nå, men nu er I jo hele to unge mennesker der mener at kunne huske det, så håber vi at det er sådan! :mrgreen: Min gamle hjerne har jo helt svedt det ud, jeg kan aldrig huske en skid... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også to timer hver vej... Satser kraftigt på at Tixie kan holde mig vågen bag rattet. :???:

 

 

Nå, men nu er I jo hele to unge mennesker der mener at kunne huske det, så håber vi at det er sådan! :mrgreen: Min gamle hjerne har jo helt svedt det ud, jeg kan aldrig huske en skid... :lol:

 

Det er nok bare mit gamle hoved der er forvirret, er sikker på, det kun var 2 - men I andre har sikkert ret :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej synes jeg ikke, når det er mit aller første stævne, og Morgans ligeså.

 

Det er også mit første og vi har kun trænet agility 14 gange, men jeg tænker da at det er ligegyldigt om man er først eller sidst?

Forstår bare ikke helt hvad det betyder?

 

Hmmm... Joo, DGI plejer jo ikke at koste en sk*d at løbe... :hmm: Og der er to dommere på, for 82 starter, det lyder da også underligt..? :vedikke: Kan overhoved ikke huske hvad man krydsede for på tilmeldingen, og tænkte slet ikke på hverken antal løb eller pris - jeg skulle jo bare med! :lol: Men det er jo faktisk dyrere for de to løb, end vi gi'r for de billigste officielle DcH-løb med 4 klasser...

 

Jeg kan sgutte huske det! Men det ville da lyde mere rimeligt, både mht. pris og antal dommere.

 

Det mener jeg altså at der stod. Men jeg vil ikke hænges op på det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nok bare mit gamle hoved der er forvirret, er sikker på, det kun var 2 - men I andre har sikkert ret :-)

 

Det mener jeg altså at der stod. Men jeg vil ikke hænges op på det :blink:

 

I programmet ser det godt nok ud som om der kun er to løb. Men det lyder bare totalt forkert, både mht. pris og mht. at der skal bruges to dommere.

 

Et "normalt" DcH-stævne kan koste helt ned til 150,- for 4 løb, mest almindeligt er vel omkring 175,-. Det er selvfølgelig lidt dyrere indendørs, til stævnet her i weekenden gav vi f.eks. 400,- for 8 løb. Så selv med "indendørs-tillæg" lyder det vildt dyrt med 160,- for 2 løb... Der er kun 82 starter i kataloget, og det ville vist være temmelig meget overkill med to dommere til så få starter.

 

Så jeg tror på 4 løb... Det står ikke i programmet, men måske løber man bare 2xAG-klassen og 2xSP-klassen? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare ikke god til at være først.. :roll: hehe

 

 

Nårh - det kunne bare godt være, at der var et eller andet med at det var sværere at være først...

Kan se at jeg er lige efter dig.

 

I programmet ser det godt nok ud som om der kun er to løb. Men det lyder bare totalt forkert, både mht. pris og mht. at der skal bruges to dommere.

 

Et "normalt" DcH-stævne kan koste helt ned til 150,- for 4 løb, mest almindeligt er vel omkring 175,-. Det er selvfølgelig lidt dyrere indendørs, til stævnet her i weekenden gav vi f.eks. 400,- for 8 løb. Så selv med "indendørs-tillæg" lyder det vildt dyrt med 160,- for 2 løb... Der er kun 82 starter i kataloget, og det ville vist være temmelig meget overkill med to dommere til så få starter.

 

Så jeg tror på 4 løb... Det står ikke i programmet, men måske løber man bare 2xAG-klassen og 2xSP-klassen? :vedikke:

 

 

Det mener jeg var det der stod. Altså at man løber 2xAG og 2xSP.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh - det kunne bare godt være, at der var et eller andet med at det var sværere at være først...

Kan se at jeg er lige efter dig.

 

Hehe fordelen ved at løbe i midten (ca.) er vel at man evt. kan se de fejl andre evt. begår, :blink: men dur bare ikke til at være først. hehe!

 

 

Det mener jeg var det der stod. Altså at man løber 2xAG og 2xSP.

Ja jeg mener altså der stod 2 gange af hver.. Altså 4 løb for 160 kr. :confused: Men ved det ikke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...