Hop til indhold

Agilitykonkurrencer Vinter/Forår (2012-2013)


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Satser på at pletøglen skal med til konkurrence i 2013. Nu er han helt holdt op med at stikke af hjemme på trænings banen, og til træner uddannelse havde jeg ham med nye steder også hvor han kunne blive hos mig. Så nu må det være tid at teste det på konkurrence banen igen.

Skulle have været med i Skive næste weekend men glmete at melde mig til, så nu skal jeg måske med hjælper eller tilskuer :)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har meldt mig til i Skive, men hvis vejret fortsætter sådan her, så er jeg ikke sikker på, at jeg orker at køre derop...

 

Og hvorfor sidder du på hundeforum og ikke herude i dag?????????????

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det egentlig gået for jer?? Er folk kommet hele frem og sådan?

 

Vi har fået alle ind, men tror der er afbud fra ca. ½ delen, vi måtte ud med rendegraver i morges og trække fri, men nu er vejret jo mageløst

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har fået alle ind, men tror der er afbud fra ca. ½ delen, vi måtte ud med rendegraver i morges og trække fri, men nu er vejret jo mageløst

 

Ja, vi har også fået fedt vejr nu. Men i morges så det jo ikke for sjovt ud, så forstår godt de afbud! Så får I da et dejlig kort stævne, det er jo heller ikke tosset... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg på vej hjemad fra et fint stævne ude hos Sanne. Os fra Sjælland kunne jo godt finde frem.

 

Vi blev nr. 2 i tunnelkuller. Havde det ikke været for en væring havde vi vundet. Men vi fik da fire kilo foder med hjem.

 

I sp2 var jeg så glad for var overbevist om at røveren var fejlfri. Det var han også, men han var belæmret med et kvaj af en hundeføret, for jeg var overbevist om at et spring skulle tages fra en side, men det var ikke den vej dommeren ville have. men seniordrengen lavede et fint løb.

 

Men alt i alt en hyggelig dag. En skam i andre ikke tog jer sammen og kom.

 

Nu kan Joy holde en fortjent vinterferie. Næste konkurrence nok først i april. Videoer har vi af det hele. Det kommer senere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tunnelkuller... Havde egentlig troet at han ville have elsket det, men tror ikke han var helt glad med alle de tunneller. Han var i hvertfald ikke så hurtig igennem dem på de sidste, som han var med det første...

 

[video=youtube;fHrH0r5z-3Q]

 

Og så SP2, hvor jeg lige syntes det passede meget bedre med en mølle :stupid:

 

[video=youtube;JqzTWOD-vGs]

 

Nå, men Basse har altså været rigtig sej i dag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...