Hop til indhold

Juletur - Århus


Shii
 Share

Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan måske d. 24. december, hvis ikke de er for mange hunde, og hvis de kan løbe løst og det bliver omkring middagstid? Hold k'æft hvor har jeg mange krav :D men vil gerne have ham træt til om aftenen ;-)

 

Men barney er lidt en vildbasse, så det kommer lige an på hvilke andre hunde der er med, for han skal ikke have lov at være vild ved hunde som ikke gider. Lyder nu til at dexter og penny kan klare sig og bella kender han jo :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Shii, nu havde jeg sådan glædet mig til at møde den serbiske husky og aussie-banditten:mrgreen:

 

Jeg er stadig klar - både d. 23. og 24. (Hvis det passer ind i and, kirke og alt det andet). Synes en tur ved Moesgård lyder lækker:-)

 

Din trænings prinsesse ville virkelig dø af hvor uartige vores er :lol:

 

Når vi er i Solbjerg hundeskov får Dexter lov til at rende i, oftest to timer, og normalt kalder vi ikke på ham :lol: Simpelthen fordi der er så stort og han bare nyder at få lov at løbe og være FRI, hernede har vi ingen stoooore hundeparker så der bliver han jo kaldt tilbage efter måske 30-50 meter maks :lol: Eneste krav vi har er at vi kan se ham... Og han må gerne rende hen og hilse på hunde uden vi spørger deres ejere :lol: (Bare hunden ikke er i snor, så stopper vi ham). Penny har aldrig været der, så hvordan hun tager det ved jeg ikke, måske bliver hun spontant-døv :lol:

 

Jeg regner med vi tager i hundeskoven i Solbjerg så godt som hver dag i juledagene (vi ankommer i morgen, og tager afsted d. 26ende). De fleste dage plejer vi at tage afsted klokken 11-12 ca. men det er forskelligt... Jeg kan opdatere herinde med sikre tidspunkter vi tager afsted, og så skal folk være velkomne til at finde os derude, vi er nemme at finde! (Os med de to fantastisk uopdragende hunde!).

 

Jeg plejer at retfærdiggøre deres uopdragenhed med at de er søde ved andre hunde :oops: (Ja ja, jeg ved godt det ikke betyder andre hunde nødvendigvis er søde ved dem)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan måske d. 24. december, hvis ikke de er for mange hunde, og hvis de kan løbe løst og det bliver omkring middagstid? Hold k'æft hvor har jeg mange krav :D men vil gerne have ham træt til om aftenen ;-)

 

Men barney er lidt en vildbasse, så det kommer lige an på hvilke andre hunde der er med, for han skal ikke have lov at være vild ved hunde som ikke gider. Lyder nu til at dexter og penny kan klare sig og bella kender han jo :-)

 

Dexter og Penny er totalt vildbasser, og de kan tage vild leg.. Penny er stadig lidt i sin spøgelses alder, så hun er nok en tøse-tøs :lol: Men jeg tror nu det sagtens skal gå!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter og Penny er totalt vildbasser, og de kan tage vild leg.. Penny er stadig lidt i sin spøgelses alder, så hun er nok en tøse-tøs :lol: Men jeg tror nu det sagtens skal gå!

 

Det lyder godt :D men nu er jeg så også så krævende at jeg ikke vil i hundeskov med barney :oops: ej jeg er simpelthen så besværlig! Kan I ikke bare aftale noget, og så ser jeg til om det passer "damen" her og melder mig til hvis det gør :mrgreen: jeg kan godt se at jeg er UMULIG at planlægge efter!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt :D men nu er jeg så også så krævende at jeg ikke vil i hundeskov med barney :oops: ej jeg er simpelthen så besværlig! Kan I ikke bare aftale noget, og så ser jeg til om det passer "damen" her og melder mig til hvis det gør :mrgreen: jeg kan godt se at jeg er UMULIG at planlægge efter!

 

den 23ende i snor? :mrgreen:, så kan vi lade rovdyrene lege bagefter, altså dem der har lyst og sådan :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu lover de jo godt nok sne, men hvor mange påtænker ellers at komme?

 

JEG ville gerne komme, min krop ville ligesom bare ikke rigtig samarbejde, har feber, hovedpine, rigtig ondt i halsen og i maven og jeg skriger hvis jeg bliver sådan rigtig influenza syg, for jeg GIDER DET IKKE !

 

Tjaldur ville ellers gerne siger han :mrgreen:

Hvis jeg er frisk så kommer jeg ved is huset kl 11 den 23 ende

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer sgu:-) Er det bare ud af den der vej der ikke er Oddervej og så køre indtil man ikke kan komme længere? Og CBK, hvor lang tid tager det at køre hjemme fra dig?

 

Shii, er i i Solbjerg Hundeskov d. 24.? Og hvad tid cirka? Aner ikke hvornår forældre ankommer, om de skal sove her, hvornår der er kirke osv, men ellers er vi også klar på et møde d. 25. eller 26.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...