Hop til indhold

Juletur - Århus


Shii
 Share

Recommended Posts

Vi holder jul i Danmark, og vi medbringer 2 stks hunde, som skal have brugt så meget energi som muligt, inden der er kaos om aftenen :lol:

 

Er der nogen omkring Århus der vil mødes, til lidt hunde hygge?

 

De to hunde vi medbringer er to totalt uopdragende, hyperaktive, hundefjolser, der elsker vilde tumle- og fange lege!

 

Hvis vi er et sted uden indhegning vil Dexter dog være i snor, Penny uden snor.

 

Nogen der vil mødes et sted nær Århus?

 

Det vil være omkring klokken 11-12 stykker d. 24ende.

 

Hvis ikke nogen vil mødes (Snøft), så tager vi i Solbjerg hundeskov og er et par timer der! Forhåbentlig gentager vi ikke historien sidste år, hvor Dexter blev rendt ned af en overgearet labrador, og fik næseblod! Det bliver Pennys første tur i Danmark, så jeg glæder mig! Holdningen til hunde i DK er meget anderledes end i Holland, så jeg glæder mig til at se hvordan hun kommer til at kunne fungere i en hundeskov, det findes jo ikke hernede! :lol:

 

Nå, men det jeg prøver at sige er at vi rigtig gerne vil mødes, men at vores hunde altså skal krudtes af, og de er ret voldsomme :lol: (Men de elsker ALLE! :lun: )

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 117
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja havde jeg Teitur var jeg mødt op, men ved ikke med sorte slyngel. Han ville jo i bund og grund gerne lege og hilse, særlig med tæver, men han gør og gør og gør og bliver hurtig vild og stresset. Han hilser dog på de fleste tæver vi møder og trods øredøven støj så er det med logrende hale og legebuk og slik. Men en hundeskov er nok alt for voldsom for ham, han ville ikke kunne håndtere det. Han ville ellers synes det var FANTASTISK bare at løbe løs og brænde krudt af.

 

Men der er også skoven/plantagen rundt omkring solbjerg hundeskov, måske en gåtur i snor rundt omkring med ham ville være godt. Så kunne jeg måske møde jer. Ved dog endnu ikke helt om jeg kan komme om formiddagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er holdningen til hunde anderledes i holland i forhold til i danmark ??

 

Hernede findes der jo ikke "farlige hunde", og de steder hvor hunde må være fri, der skal hundene nærmest rende "hulter til bulter", hvor imod i Danmark er der lidt mere sådan en.. "Hold din hund ved digselv"- holdning. Derfor kan både Dexter og Penny virke rigtig voldsomme, fordi de jo er vant til at få lov bare at rende, så længe de holder sig "på området".

 

 

Jeg vil rigtig gerne mødes for en gå-tur med snor d. 23ende omkring Århus også, dog tror jeg det bliver uden hunde så! Penny er super elendig til at have snor på (Fordi vi aldrig har trænet det :oops:) og Dexter har en tendens til at vikle sig ind i alle andre når han har snor på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også klar d. 23.:-) Specielt hvis i andre ikke kigger skævt til min 36 kgs-crazy-trækkemonster:oops: Hun går FORFÆRDELIGT i snor når der er andre hunde, så vil tage det som en opdragelsesrejse for hende:-)

 

Så er vi bare to, Tjaldur rykker og flår i en, så jeg overvejer at spænde en kælk efter ham og sætte mig på den :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...