Hop til indhold

Kommer gæster imøde med noget i munden?


HNP
 Share

Recommended Posts

Det ringer på døren.

 

Løøber ud og ser hvem det er...

 

Er det en der skal ind i huset, så løøøøber hun rundt i huset og finder så legetøj eller tyggeben.

 

Og SÅ skal gæsten/gæsterne tages imod, selvom det er liiidt svært med legetøj eller tyggeben i munden og samtidig glade lyde. Det bedste er selvfølgelig så hvis gæsten/gæsterne gider lege med hende eller holde hendes tyggeben :lol:

 

Det er rigtig sødt når hun gør det og der er selvfølgelig ingen der kan stå for det :hjerte:

 

Men hvorfor gør hun det? Hvor kommer den adfærd fra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Cookie også. Hun propper munden fuld af bamse, sokker og hvad hun nu kan finde. Jeg tror rekorden var en stor ikearotte, en godt polstret vante, en almindelig sok og en striksok. Hun måtte have lidt hjælp til at få strømpen ud igen. Og så grynter og "klynker" hun oveni. Hun tager også sko. Hun kan blive helt frustreret hvis der ikke lige er noget hun kan proppe i munden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ninja gør det hvis det er en hun kender godt. Hun kan slet ikke styre sig, og ender gerne med 2 forskellige bamser i munden .

 

Lige med hende tror jeg det er en form for overspringshandling. Tror slet ikke hun kan rumme glæden ved at se denne person, og så må hun afreagere på noget.

 

Ignorerer personen hende lidt fordi vi står og snakker, lægger hun sig ind i stuen og tygger lidt i det, mens halen roterer videre.

 

Kommer personen så videre ind, samler hun legetøjet op meget hurigt, og placerer det i skødet på personen. Også hvis denne stadig står op, så bliver det bare presset ind imod benene/skridtet :sjov:, og så har man værsgo at holde det, mens hun gnaver videre på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Buller og Isak gør det også, Bullers speciale er at finde noget ulækkert og hun forventer man bliver lykkelig og tager mod gaven. Isak bliver rasende, hvis man tror, det er en gave, det er HANS og han skal altså bare have det i munden. Petrine er den der stresser mest ved velkomster, så jeg har ikke set det som stress-relateret eller overspringshandling :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Barney gør det også men det er nu fordi jeg har lært ham det. Når vi kom hjem blev han så glad at han kunne finde på at tage fat i ens fingre eller arm. Så mønsteret med at proppe en bamse i gabet blev hurtigt et hit og barney gør det selv idag. Dog så skal han helst have ens vanter nu hvor det er koldt :D så man kommer lige ind og så hapser han dem :-) og ja han brummer også. Jeg tror at det afstresser ham lidt og hjælper ham til at holde sig en smule mere rolig når nu han bare bliver så glad :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...