Hop til indhold

Et Hej fra en forhåbentlig kommende löwchen ejer


MissLøven
 Share

Recommended Posts

Som overskriften siger håber jeg på snart at kunne kalde mig löwchen ejer, men lad os nu se hvornår det bliver. Ting bliver ikke altid helt som man ønsker det :lol:

Så nu bliver forum "bare" brugt til, at lure lidt med inde på jeres löwchen-forum.

 

Hvad kan jeg fortælle om mig selv ? Kvinde, 24 år, med stor interesse for hunde (Den havde i nok gætte ;-) ). Lige pt. er jeg bosiddende i Los Angeles, nærmere bestemt West Hollywood i USA. Her har jeg boet siden April i år, flytter dog hjem igen (bor normalt i København) til maj næste år.

Så planen er hvalp til næste sommer. Kræver dog lige at den der lejlighed eller værelset med tilladelse til hund bliver fundet ! :-)

Mener selv jeg har fundet det bedste sted, at få en lille hvalp fra. Har haft kontakt med Janni fra Lions Of Denmark i et stykke tid nu.

 

Ellers ser jeg frem til at deltage her på forum og lære folk at kende :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken:

 

Jeg har ikke selv løwchen, men har mødt mange af Jannis hunde rundt omkring i det danske land, og de er allesammen helt igennem søde sjove og charmerende hunde :)

 

Mange tak :-)

 

Jeg har mødt et par af Jannis egen løver, og de var virkelig nogle super skønne hunde. Men det er rigtig dejligt, at høre fra andre at de har samme opfattelse !

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til. Jeg har selv en løve fra Janni, så jeg beklager at den bedste er taget ;-) selvom jeg så et par stykker ved sidste udstilling, jeg godt kunne have taget med hjem

 

Tak... :-D

 

Ja, er enig i at Janni har mange lækre hunde !!

Haha, så "nøjes" jeg med den andenbedste, selvom jeg er sikker på, at den i mine øjne vil være den bedste :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :D

 

2 1/2 ligefrem, haha .. :) Den må der næsten være en historie bag ?

 

Joh ser du. Vi skulle på besøg hos Janni, og Chandi er jo ikke en nordjyde :lun:, han er en lille tysker dreng :lun:. Og så var det at Chandi sagde at han jo følte lidt udenfor, han er nemlig lidt genert af sig. Jeg fortalte Janni hvordan Chandi havde det. Aj siger Janni, det skal Chandi sletter ikk være ked af, jeg adoptere S** ham da bare. Ja og dermed gjort, Chandi blev så til en lille nordjyde og hver gang Chandi ser sin Janni så hænger han på hende konstant :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Tillykke med den kommende løve. Du kan roligt glæde dig. Du får ikke nogen grund til at kede dig mere, det skal den nok sørge for.

Jeg har også en løve fra Janni. Kan kun anbefales :-)

 

Nu har jeg skrevet frem og tilbage med Janni i laang tid efterhånden og mødt hende en enkel gang. Og har kun fået et rigtig godt indtryk af hende, hendes hunde og kennel. Men det er altid super dejligt at høre fra andre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...