Hop til indhold

Billedtråd, januar 2013


Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 324
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Enzo er blevet morbror og jeg fik tiltusket mig adgang til den store nusse-tur og medbragte kameraet for at øve.... Mega hyggeligt at besøge de små vapser, men desværre blev billederne ret mørke og ikke så fokuserede.

 

Men kære er de altså :lun:

164_zps7145a241.jpg

 

De lånte Enzos bold, som hurtigt blev et hit :mrgreen:

151_zps7c918854.jpg

 

138_zps8ffdafeb.jpg

 

130_zps78dbe5a6.jpg

 

105_zps3aa38e7c.jpg

 

83_zps5bf340f6.jpg

 

:lun:

64_zpse8c9b03c.jpg

 

Åhhhh! Hvor er de skønne :lun: Bliver de langhårede?;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm..... Har slet ikke fået lagt billeder ind i denne tråd, men har heller ikke fået taget nogen, udover lidt i dag, men de skal lige tjekkes igennem.

 

Men ellers tog jeg dette med mobilen - Gracie med på 10 km ridetur i 2 timer. Eller hesten gik 10 km, Gracie har nok mindst løbet 15 km inkluderet både skrænter og snedriver.

Behøver jeg at skrive hun har sovet lige siden.:-)

 

304186_4546181646505_1530944795_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm..... Har slet ikke fået lagt billeder ind i denne tråd, men har heller ikke fået taget nogen, udover lidt i dag, men de skal lige tjekkes igennem.

 

Men ellers tog jeg dette med mobilen - Gracie med på 10 km ridetur i 2 timer. Eller hesten gik 10 km, Gracie har nok mindst løbet 15 km inkluderet både skrænter og snedriver.

Behøver jeg at skrive hun har sovet lige siden.:-)

 

304186_4546181646505_1530944795_n.jpg

 

 

Smukt, smukt, smukt!

Var ude på 5 km. i går - der var helt stille og sneen var så ny og fin!

Har du brodder på alle 4?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Elsker simpelthen bare de billeder, hvor jeg fanger Yoda i virkelig at viser hvad han er lavet af :lun:

 

DSC_0049.jpg

 

 

Godt nok er det en fugl som bliver udsat for hyrdningen, men alligevel :mrgreen:

Hvor de andre bare tonser efter den, så slår Yodas gener igennem - Han tonser ikke, han hyrder i stedet.

 

Det er sjældent han gør det, men engang imellem så er der nogle bevægelser der tricker den adfærd som jeg jo ellers prøver at begrænse....

Men synes han er smukkest når hyrdehunden virkelig træder frem :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker simpelthen bare de billeder, hvor jeg fanger Yoda i virkelig at viser hvad han er lavet af :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]102801[/ATTACH]

 

 

Godt nok er det en fugl som bliver udsat for hyrdningen, men alligevel :mrgreen:

Hvor de andre bare tonser efter den, så slår Yodas gener igennem - Han tonser ikke, han hyrder i stedet.

 

Det er sjældent han gør det, men engang imellem så er der nogle bevægelser der tricker den adfærd som jeg jo ellers prøver at begrænse....

Men synes han er smukkest når hyrdehunden virkelig træder frem :lun:

 

Han begynder virkelig at ligne en hund og ikke en hvalp, hva :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Han begynder virkelig at ligne en hund og ikke en hvalp, hva :lun:

 

Hvad mener du? :vedikke:

Han er da total meget hvalp endnu

 

 

DSC_0334.jpg

 

 

 

 

 

 

Ok.... Maybe not

Han er sgu' ved at være en stor dreng.

 

DSC_0517.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

nååårh schæferbamser :lun:

 

Nej, nej, nej...!! :hjerte:

 

Totalt bløde og søde og nuttede og og og :mrgreen:

 

Åhhhh! Hvor er de skønne :lun: Bliver de langhårede?;-)

 

Ja den ene gør helt sikkert, så er der to normalt pelsede og den sidste måske langhår måske lidt ekstra pelset :lun: Smukke Grasie kunne da godt bruge en langhåret lillebror, ja?? :mrgreen:

 

Men ellers tog jeg dette med mobilen - Gracie med på 10 km ridetur i 2 timer. Eller hesten gik 10 km, Gracie har nok mindst løbet 15 km inkluderet både skrænter og snedriver.

Behøver jeg at skrive hun har sovet lige siden.:-)

 

 

Ih hvor må det kunne være fedt at kunne tage på sådanne ture sammen. Det er jo ligefør jeg kunne overvinde min hesteskræk (de er såååå store, og træder så hårdt på ens fødder...:oops:). Det ser mega hyggeligt og aktivt ud!

Smukt billede!

 

Fine Benny :lun:

 

IMG_9540copy_zps4ee854f6.jpg

Super billede. Sej beskæring og farve! Og smuk smuk bamse :lun:

 

sammy: uhh suk! vil ha schæfer hvalp! Og du er stadig ikke tilgivet:fornaermet:

 

Men det var jo meget godt du ikke kom med. Tænk sig hvis du havde fået ødelagt din jurist-uddannelse ved at få en plettet straffeattest (når du stjal en hvalp med hjem)..... så faktisk gjorde jeg dig en tjeneste...ja?? :engel::mrgreen:

Og de har også mega skarpe tænder, så det var egentligt ikke så fedt. De var faktisk slet ikke spor nuttede, jeg løj bare.... Hjælper det??? :genert::pray:

Redigeret af Sammy
rettelse
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Smukt, smukt, smukt!

Var ude på 5 km. i går - der var helt stille og sneen var så ny og fin!

Har du brodder på alle 4?

 

Ja sneen er helt fantastisk på de uberørte steder. Jeg mistede åbenbart også helt fornemmelsen af tid og sted. Ville bare skridte en lille tur, og endte med at være af sted i 2 timer.:-)

Den her er uskoet, og det går fint, når der liger så meget sne i skoven som nu, men min anden hest har brodder og snesåæer.:-)

 

Hvad mener du? :vedikke:

Han er da total meget hvalp endnu

 

 

[ATTACH=CONFIG]102804[/ATTACH]

 

 

 

 

 

 

Ok.... Maybe not

Han er sgu' ved at være en stor dreng.

 

[ATTACH=CONFIG]102805[/ATTACH]

 

Wooow! Hold da op nogle lange stænger ham Yada har. Har han stadig det, eller har han bare cammuflere dem i sneen på det sidste billede?

Der må ikke væreret mange hunde der kan løbe ham op, eller får der kan rende fra ham, for den sags skyld.

Skal du have han prøvet på får på et tidspunkt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Fine Benny :lun:

 

IMG_9540copy_zps4ee854f6.jpg

 

Fantastisk :lun:

 

Wooow! Hold da op nogle lange stænger ham Yada har. Har han stadig det, eller har han bare cammuflere dem i sneen på det sidste billede?

Der må ikke væreret mange hunde der kan løbe ham op, eller får der kan rende fra ham, for den sags skyld.

Skal du have han prøvet på får på et tidspunkt?

 

Yes... Giga lange stænger.

Han hænger heldigvis sammen rent bygningsmæssigt fordi han er lige tilpas lang i kroppen, men er meget, meget, MEGET sporty at se på.

Satser på der kommer lidt pels til at give noget fylde, for selvom der kommer lidt mere krop, så bliver han stadig en spinkel sag.

 

Han er helt åndssvagt hurtig, så der er ikke ret mange der kan følge med ham.

 

Og billederne er taget 2 dage efter hinanden, så tror sgu' de stænger hænger ved :blink:

Han skal prøves på får til foråret regner jeg med - Bliver spææææændende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...